via Mongywa naar bagan - Reisverslag uit Bagan, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu via Mongywa naar bagan - Reisverslag uit Bagan, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

via Mongywa naar bagan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

06 Januari 2008 | Myanmar, Bagan

Hallo FANS,
we hebben nu zo'n 2500 km in een oud wagentje rondgereden, en zijn nu aan gekomen in bagan.we hebben veel dingen achter ons gelaten, zoals het jaar 2007,4 dagen platte poep,de aan het zonlicht bloot gestelde onderdelen hebben een nieuw vel,wat onderdelen van het karretje vervangen rubbertje hier en daar,vanmiddag dachten we dat hij het verder voor gezien hield maar met een man of wat een zetje gegeven en daar ging ie weer !! Onderweg van alles gezien en beleefd o.a. een melkfabriek, stijl 1800, een zilversmederij, en pottenbakkerij, een kopermijn,die waren niet veel jonger.. en duizenden boedha's.... we worden hier overal als de koninklijke familie binnen gehaald, en zijn de hele dag aan het zwaaien en knikken, de mensen hier zijn zo vriendelijk... in bagan blijven we 5 dagen om de omgeving te verkennen, Oud bagan staat op de unesco lijst van werelderfgoed, dus is beschermd..
We willen heel graag foto's plaatsen, maar we zijn nu bezig (voor de kenners onders ons) met een 56 kb modem, dus 1 foto plaatsen duurt hier een dag, zodra we weer in de gelegenheid zijn zullen we ze plaatsen , we hebben er plm 300 ...
Zo zien jullie met ons gaat alles goed, vanaf deze plek Ione gefeliciteerd met je verjaardag , we hebben een heus prinsessenjurkje voor je gekocht..verder wensen we iedereen beterschap, met wat voor mankementen dan ook, en blijf mailen, wij mailen terug....
antwoorden:

wilma: hoeft ook niet langer maar mag wel, leuk dat je reageert!!!
Tesje: Wij liepen 5,5 uur voor jij 10 min achter wat maakt het uit , as ge maar leut heit ...
Mojajabo: jammer voor maureen, heeft ze nog wel kunnen skien

• 07 Januari 2008 - 08:53

Fam. V.d.Veerdonk:

Hallo Luitjes,
    Allereerst de beste wensen voor 2008 voor jullie beide van ons beide.
    Ik kon niet eerder reageren want ik ben vandaag pas weer begonnen met werken en thuis krijgen wij deze berichten niet.(vindt Hans niet leuk want die kan jullie foto's niet zien en jullie verhalen niet lezen)
    Hier is het koude weer vertrokken dus de schaatsen staan weer in het vet en hebben plaats gemaakt voor de paraplu.
    Ben druk aan het trainen om de pondjes die er aangegeten zijn er weer af te krijgen en dat valt niet mee.
    Blijf jullie reis volgen.