uitrustweek - Reisverslag uit Ngapali, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu uitrustweek - Reisverslag uit Ngapali, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

uitrustweek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

12 Januari 2008 | Myanmar, Ngapali

hallo fans,
Na de olieveldjes, en 12 hotelletjes zijn wij nu aangekomen in Ngapali beach,
een heel klein vissersplaatsje aan de kust en de golf van Bengalen. Helder witte stranden en jaloersmakende palmbomen en een blauwe zee.....Hier rusten wij nu 6 dagen uit van onze boeiende en indrukwekkende reis door Birma (Hopen echt nog eens terug te gaan , maar dan naar het noorden en misschien een stuk China )het platte land was echt schitterend, ook de steden waren erg leuk om te doen, maar waren een stuk drukker...De dagen hier hopen we te slijten d.m.v.strandwandelingen,massages,
cocktails,seafood kortom zoveel mogelijk genieten en uitrusten. email is erg traag weer, dus niet zoveel berichten en foto's wordt van onze kant moeilijk , maar blijf a.u.b. mailen, want lezen kunnen we wel....greotjes en kuzzzzzzzzzzzz

• 12 Januari 2008 - 15:15

Carla:

hey daar,
    klinkt erg akelig allemaal,die saaie witte stranden en palmen,
    ik heb met jullie te doen hoor!

het is fijn dat jullie het zo gepland hebben,lekker nog wat terug blikken op al wat je gezien en gedaan hebt
    onder het genot van.......
    hier is weinig nieuws te melden
    Char en Babs hebben een nieuwe pup
    een zwarte labrador genaamd Bor
    een schatje joh,die zitten dus volop in de kraamtijd
    ik had een angstige middag met Sam,die had kans gezien om in 1x 3kilo kattenvoer en een groot pak kluiven op te eten
    met een maagkanteling is dat zeer gevaarlijk,hij leek wel zwanger
    maar het gevaar is inmiddels geweken en nu poept hij veel,
    een gulzigaard is het.
    de griep verlaat ons langzaam,hier en daar nog wat snotterig en hoesterig,
    jullie hebben een epidemie ontweken gelukkig.
    nou luier nog maar een poosje door
    wij blijven volgen
    kus

• 13 Januari 2008 - 13:12

Jarka:

Klinkt heerlijk: helder witte stranden en jaloersmakende palmbomenen blauwe zee. Wij nemen hier genoegen met grijze wolken, striemende regen en een donkere lucht.

Ione heeft net haar eerste schoolweek achter de rug. Toen ik haar de eerste dag ging ophalen moest ze heel nodig plassen. Want op school hadden ze geen wc's volgens haar!

Noah gaat deze week voor het eerst naar een andere kinderdagverblijf. Dat is ook fijn, want dan kan ons leven weer in een normaal ritme komen. En het leven van Johan ook! Die heeft n.l. twee dagen op moeten passen.

Jas en Leonie zijn vrijdag afgereisd naar Frankrijk. Met Toos ging het weer iets beter, dus ze durfden het nu wel aan.

Nou, dat was het dan weer uit het verre Amsterdam. Liefs van ons allemaal!

• 13 Januari 2008 - 15:52

Greet En Hennie:

heeeeeeeeee vlietjes, erg leuk heben jullie t gehad zo te lezen en te zien! wij zijn inmiddels ook weer terug van een weekje wintersport, een paar dagen met hennie jr en t gezin, erg leuk om met 3 generatie s achter elkaar aan te skieen! op greet der verjaardag kwamen om 11 uur weer lekker relaxt aangevlogen en hebben greet der vrjaardag rustig geviert om dat iedereen dacht dat we nog zoals gewoonlijk nog niet thuis waren. wij wensen jullie nog een paarlekkere dagen voor jullie weer naar t koude kikerlandje komen, tjuuuuuuuuuuuuuussssssss

• 14 Januari 2008 - 19:35

Hans (van Marianne):

Hai setje op de valreep tog nog een lettertje van mijn. Ik zie wel dat jullie het onwijs naar jullie zin hebben en een geweldige trip achter de rug hebben,onwijs mooi. Wat lijkt het me verschrikkelijk om die laatste dagen op die witte stranden te moeten verpozen,maar geniet er maar onwijs van jullie hebben het verdiend.Ben nieuwschierig naar de fotos-films en de verhalen .Ik hoop jullie snel weer te zien om al de ontberingen aan te horen.Nog heel veel plezier en rust goed uit Groetjes uit het prachtige Uithoorn van Marianne en Hans p.s. Nog een gelukkig en een heel gezond 2008 doeiiiiiiii.

• 16 Januari 2008 - 22:14

ZZoon T:

Nou da klinkt goed ik heb de afgelopen 2 dagen op de visafslag in ijmuiden een goedemoggel reclame gedaan. Erg leuk ook verse vis maar een uur oud!!!!! denk het niet!! Een uur oude vis is trouwens meestal nie zo lekker ivm lijkstijfheid maar alles zal goed smaken in zo'n setting!!!!.

Huisje gaat lekker badkamer vloer ligt erin keukenblad is eraf alles geschilderd incl alle keuken kastjes !!

Was effe werk maar dan heb je ook wat !!

Als jullie terug komen ben ik net weer 4 dagen aan het draaien dus moeten jullie nog even wachtten met de bezichtiging van mijn tempeltje.

Geniet nog heel erg van de laatste dagen want hier ist kut weer!!

Tot mails en ben benieuwd naar de foto's want zoveel staan er niet online!?!

X