Vlakte der kruiken deel 2 - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Vlakte der kruiken deel 2 - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Vlakte der kruiken deel 2

Door: ADA

Blijf op de hoogte en volg huubenada

14 Januari 2014 | Laos, Luang Prabang

Dus wij richting ponsovan alwaar we om vier uur aankwamen , dit is dus een vlakte van 1000 mrt bij plm 5 km , maar wij hebben het gehouden bij de eerste groep kruiken die liggen daar en archeologen hebben zich daarover gebogen , en kwamen tot de conclusie dat ze plm 2500 jaar oud zijn en dat ze gebruikt werden om overleden mensen in op de bergen en iets mee te geven voor hun volgende leven dus hoe groter de pot , hoe belangrijker je was... Er lagen kleine potten en grote potten , ze waren wel allemaal leeg !! Maaaar het was wel een mooi gezicht de foto's staan op m'n canon en je jullie weten het ! Dus die komen later, wij naar ons hotel en ondertussen was het koud geworden , dat komt we zaten hoog in de bergen en daar is het gewoon kouder!, dus na het eten meteen onder de wol ,daar was het tenminste lekker warm, zo tegen mekander aan !! De volgende dag weer richting luang prabang , wat een mooie rit , met mooie vergezichten en leuke dorpjes , en een grote hoeveelheid kleine kinderen !!met m'n iPad wat foto's gemaakt , die zal ik proberen erop te zetten , we waren weer om vier uur 'n luang prabang vanavond weer vroeg naar bed want morgenochtend 5.40 uur staat er een tuktuk voor de deur om ons naar het vliegveld te brengen. Richting pakse !!...
Mirjam : dus koud in ponsovan en in luang prabang is het lekker maar niet zonnig vandaag ... Pakse is warmer !, iedere dag gaat de zo'n onder om kwart over zes en snochus op om plm 6 uur dat hoor je dus morgen !!
Leonie : ma de groetjes van ons ! We bellen haar nog wel !
Jan Meeder : we drinken niet meer !!
Dit waren de antwoorden op jullie vragen
Joep doei mazzel dag XXX

• 14 Januari 2014 - 16:15

Riadegroot:

Wat zien jullie onwijs veel, zoek maar wel een beetje de zo'n op, het is bij jullie zo ie zo beter dan het chagrijnige weer hier, genieten jullie met volle teugen hè ,

liefs van Ria !!

• 14 Januari 2014 - 19:03

Tessa:

Volgende keer dus weer met rugzak om boodschapje halen... Nu maar hopen dat jullie koffers nog op de plek staan:).
    Fijn om te lezen dat reizen verder goed gaat en dat jullie veel zien. Hier doet Quinn ook weer wat ie moet doen (dat is nu poepen voor de tv) dus heb ik vandaag gewoon kunnen werken. Goede reis naar pakte! X