Luang prabang naar pakse - Reisverslag uit Champasak, Laos van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Luang prabang naar pakse - Reisverslag uit Champasak, Laos van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Luang prabang naar pakse

Door: ADA

Blijf op de hoogte en volg huubenada

16 Januari 2014 | Laos, Champasak

Snoggus om5 uur op !! Dank aan Cora voor de wake up call!!..
Door een tuktuk naar het vliegveld gebracht en onderweg toch nog wat monniken gezien die hun rijst aan het verzamelen waren , mooi gezicht ,er zitten vrouwen langs de kant van de weg en die geven ze eten , dit tafereel herhaalt zich iedere ochtend, het was nog donker maar er waren toch al heel wat monniken wakker ! Jammer dat we geen foto's konden maken, vliegtuig ging op tijd en we vlogen eerst 30 min naar vientiane , daar twee uur wachten en op de doorreis naar pakse is 45 min. Dank aan Rani voor de oordoppentip , ze kwamen prima van pas !! XXX
Pakse is weer vlak , en veel warmer ,maar wel rommeliger dan het noorden , gaan hiervandaan kijken of we met een boot kunnen afzakken , langzaam richting Cambodja !
Maar no hurry , we hebben vakantie ! ... XXX joep doei mazzel dag..