van New Delhi naar Mandaw - Reisverslag uit Mandawa, Filipijnen van huubenada vliet - WaarBenJij.nu van New Delhi naar Mandaw - Reisverslag uit Mandawa, Filipijnen van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

van New Delhi naar Mandaw

Blijf op de hoogte en volg huubenada

28 Mei 2015 | Filipijnen, Mandawa

Hallo,Gisteravond toch wel laat aangekomen in Nee Delhi, onze gids ( zijn naam is Barat ) stond keurig op ons te wachten,hij praat een beetje krom Engels. , maar dat maakt niet uit, wij ook ! Hij bracht ons eerst naar een pin automaat en daarna naar het hotel, tegen die tijd was de bar al gesloten, dus maar een biertje oude kamer besteld en in bedje gekropen. Goed geslapen en lekker ontbeten ( omelet en scrabbelde eggs ) stond barat al te wachten in een personen auto met airco ( wat zeker noodzakelijk is in deze hitte) onderweg veel getoeter en op een driebaansweg kun je makkelijk met z'n zessen naast elkaar rijden als je allemaal een beetje inschuift! Een Barat is een hele goede chauffeur hij is a
Little bit grazy en maakt onderweg veel grapjes we zijn ook langs veel kleurijke dotjes gereden en om een uur of vier kwamen we in mandawa aan een klein dorpje dat bekend is om zijn havelli's dat zijn beschilderde huizen heel mooi om te zien maar erg verwaarloosd . Afijn na zo'n tien huizen langs gewandeld te zijn en een paar huizen bekeken te hebben vonden wij het in het zonnetje van 42 graden wel welletjes dus zodoende kwamen we om zes uur/ half zeven aan Rn na een klein tukje gaan we nu even kijken of ze hier wat te drinken en eten hebben in ieder geval hebben ze een zwembad dus het kan ook zo maar zijn dat .... !!! Tot morgen

• 28 Mei 2015 - 18:57

Cora Plaisant Van Der Wal:

Leuk te lezen wat jullie beleeft hebben
    Nog een hele fijne avond en voor morgen een mooie dag gewenst
    Lieve groet Cora

• 28 Mei 2015 - 20:06

Carla:

Hallo , wat een heerlijke start, en leuk om te volgen,
    Ik kijk uit naar de foto's .
    Genietse en tot snel

• 28 Mei 2015 - 21:25

Lieke:

Leuk weer om jullie verhalen te lezen .veel plezier verder en heel veel genieten .groetjes xx

• 28 Mei 2015 - 21:39

Ria De Groot:

Jullie hebben al een boeiende dag achter de rug, ik hoop dat de hitte een beetje te hendelen is, gisteren een vermoeiende reis gehad denk, jullie zijn in een hele andere wereld beland .
    Huub en Ada, genieten jullie zoveel mogelijk, wij blijven wel op de hoogte van jullie belevenissen, veel plezier hoor, liefs van Martien en Ria !

• 28 Mei 2015 - 23:15

Marjan Plaisant:

Hoi luitjes alles naar wens lees ik, doch vermoeiende dag achter de rug heel leuk om te lezen wat jullie nou zo, n dag meemaken ,ga nog meer genieten van deze reis, lees graag jullie verhalen voor morgen een leuke dag weer gewenst welterusten voor nu liefs van marjan.

• 29 Mei 2015 - 11:21

Leonie:

Vandaag zou dus de rattentempel op het programma staan. Daar zijn wij niet geweest, maar ratten hebben we wel gezien, nl. in de lounge van een hotel in Calcutta.
    Het zijn daar heillige beestjes mochten jullie dat ook vinden, op het ogenblik is er ergens in Oostkapelle een ratten overlast. We zouden er wat voor jullie kunnen vangen, en vast in de tuin loslaten.

Liefs greotjes uit een aanzienlijk minder warm oostkapelle