Jaipur , de roze stad - Reisverslag uit Ashok Nagar, India van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Jaipur , de roze stad - Reisverslag uit Ashok Nagar, India van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Jaipur , de roze stad

Blijf op de hoogte en volg huubenada

04 Juni 2015 | India, Ashok Nagar

Hallo,
Na de gouden stad(Jaiselmer) en de blauwe stad(Jodhpur) nu dus de roze stad (Jaipur) waarom ? Nou de Engelse prins was hier ooit op bezoek en ter ere van hem hebben ze de huizen van de binnenstad roze ( eigenlijk terra kleurtje , maar hij was kleurenblind) geschilderd.
Gelukkig alleen de huizen van de binnenstad , Jaipur heeft weer een heel mooi fort en een paar hele mooie paleizen van de Maharadja ( kassie 1)
Allemaal bezocht savonds gegeten met mooi uitzicht over de stad en naar het hotel gewandeld , alwaar je op de stoep uit moet kijken dat je niet struikelt over de mensen die daar liggen te slapen ( kassie niks) wat een tegenstellingen en wat een kleurrijk land , met aardige mensen en ze hebben zo'n leuk taaltje ( kennen jullie die serie nog : o moeder wat is het heet ? Nou dat taaltje : yes sergeant Major sir !!) nu op naar Agra
XXX

• 04 Juni 2015 - 09:28

Marjan:

Wat geweldig hoe jullie dat omschrijven en genieten van alles wat er gebeurt en gaat gebeuren ik vind het fantastisch. Lieve mensen ik volg jullie verhalen elke dag en de foto, s vind ik prachtig ik zou zeggen tot gauw met nieuwe belevenissen lieve groet van Marjan xxx

• 04 Juni 2015 - 12:10

Cora Plaisant Van Der Wal:

Weer mooi beschreven lees met plezier jullie belevenissen
    Paleis op het water is ook een prachtige foto
    Geniet nog daar lieve groet

• 05 Juni 2015 - 09:44

Ria De Groot:

Nu het einde naderd denk ik dat jullie terug kunnen kijken op een fantastische reis, jullie hebben, dank dat jullie ons hebben mee laten genieten van jullie boeiende belevenissen, en prachtige foto s, ik wens jullie een mooie afsluiting van jullie vakantie toe, en een goede terugreis . Liefs van Martien en Ria !!