Agra en Delhi en dan naar huis - Reisverslag uit Le Mesnil-Amelot, Frankrijk van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Agra en Delhi en dan naar huis - Reisverslag uit Le Mesnil-Amelot, Frankrijk van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Agra en Delhi en dan naar huis

Blijf op de hoogte en volg huubenada

06 Juni 2015 | Frankrijk, Le Mesnil-Amelot

Hallo,
Donderdagmorgen vroeg vertrokken uit Jaipur korte rit drie uurtjes , op naar Agra ! Heel andere stad beetje viezer beetje meer rotzooi op straat hotel was zozo ! Even opfrissen en dan eerst naar de verlaten stad ( meer verlaten paleis ) is gebouwd in de 12 e eeuw erg oud met verschillende bouwstijlen leuke foto's gemaakt en toen en toen en toen op naar de Taj Mahal , echt overweldigend niet in foto's te vangen zo mooi , imposant gebouw ! Mooie omgeving , zijn daar gebleven tot zonsondergang toen terug naar hotel en uit eten geweest met bharat , lekker gegeten voor de verandering ! Vrijdagmorgen naar new Delhi gereden en daar naar het huis van Mahatma Gandi geweest hij is daar
In de tuin vermoord erg indrukwekkend weer , van hot naar haar gereden in de stad en uiteindelijk om 9 uur afscheid genomen van onze chauffeur leuke vent goede chauffeur , hebben toch maar een upgrade je genomen , dus konden heerlijk pimpelen in de priority lounge en hebben deze en gene even ge face timed zelf oma ! Ze nam zowaar op erg leuk hoor , vannacht heerlijk geslapen op rijtje 4 ( om in India termen te blijven : bij kassie 1 ) nu instappen van Parijs naar Amsterdam , zitten we weer gewoon op de laatste rij bij kassie 4 .
Dit was het , hartelijk dank voor al jullie leuke reacties wij hebben ervan genoten . Tot misschien een volgende keer ! India was GREAT !

• 06 Juni 2015 - 10:08

Ria DeGroot:

fantastish om jullie je enthousiaste reisverslag te lezen, wat een mooie en indrukwekkende vakantie hebben jullie er op zitten, daar zullen jullie nog heel lang van nagenieten, inmiddels zijn jullie thuis en moeten jullie even relativeren .
    Huub en Ada, welkom thuis, en we zien jullie binnenkort wel, en bedankt voor al jullie prachtige verhalen . Liefs van Martien en Ria !!

• 06 Juni 2015 - 12:05

Lieke :

Ik vind het altijd weer geweldig jullie verhalen te lezen, jullie zullen nu wel thuis zijn,das vast weer even wennen. Groetjes xxxCor enLieke.

• 06 Juni 2015 - 13:54

Cora Plaisant Van Der Wal:

Jullie bedankt voor de mooie reisverslagen de foto's
    Lieve groet Cora