We beginnen te wennen ... - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van huubenada vliet - WaarBenJij.nu We beginnen te wennen ... - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

We beginnen te wennen ...

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg huubenada

24 Januari 2016 | Sri Lanka, Anuradhapura

Hallo ,
Het is zondagmiddag, en zoals normaal doen we het rustig Aan,we liggen lekker bij het zwembad, na te genieten van ons bezoekje aan de tempel van de tand van vanmorgen... Het was weer de moeite waard, gisteren zijn we vertrokken uit polonaruwa en onderweg ook al een mooie tempel bezocht , boven op een berg weer ( dus weer trappen lopen ) daar waren vijf grotten omgebouwd als tempels , met wel tig Boeddha beeldjes , je vraagt je af wie en waarom ze dit allemaal hierheen gesjouwd hebben ? Mooi van lelijkheid dus, net als vandaag , maar nu in kandy ! De tempel hier is veel en veel drukker , maar ook weer ter ere van Boeddha, en mooi van lelijkheid , volgens zeggen is daar zijn linkerhoektand bewaard .....Gistermiddag laat zijn we nog naar een traditionele dans show geweest, met na afloop buiten een vuurshow ! Ach je moet het een keer meegemaakt hebben.
We zijn ondertussen zowat op de helft van onze reis, en beginnen dus al een beetje te wennen aan de warmte en het tijdsverschil.
Morgen nog naar een opvangcentrum voor olifanten, lijkt me ook wel leuk, we gaan weer vroeg, want dan kunnen we zien hoe ze gewassen worden Joep doei mazzel dag XXX

• 24 Januari 2016 - 14:25

Carla Meeder:

Hallo luitjes , wat leuk om weer mee te leven met jullie mooie trip.
    En wat fijn dat jullie weer zo genieten!
    De hitte went ook lees ik.
    Blijf lekker doorgaan met berichten en foto'tjes zodat ik het gevoel heb er ook een beetje bij te zijn.
    Vooral morgen met de olifanten.

Ik heb problemen dat ik niet in messenger kan komen
    ( schiet gelijk terug naar bureaublad

• 24 Januari 2016 - 17:26

Cora:

Zo te lezen hebben jullie het prima naar je zin en beleven en zien jullie mooie dingen.
    Veel plezier morgen bij de olifanten dat is echt leuk. Misschien kun je zelf ook wassen en eten geven.
    Geniet van al het moois daar.
    Groetjes Cora

• 24 Januari 2016 - 18:44

Ria De Groot:

Voor mijn gevoel hebben jullie zoveel beleefd en gezien in amper een week tijd, het is een enerverende reis, met een schat aan cultuur, zet deze trend voort morgen weer een nieuw avontuur, veel plezier Vlietjes !!