Daar zijn wij weer - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Daar zijn wij weer - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Daar zijn wij weer

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg huubenada

27 Januari 2016 | Sri Lanka, Anuradhapura

Een drukke dag gisteren dus weinig tijd,vandaag woensdag 27 Januari,beginnen we met een lekke band dus nu wel even tijd.Zoals ik schreef gisteren druk en eergisteren ook.We bezochten een oliefanten opvangcentrum,waar de dieren als ze opgekalefaterd zijn weer terug gaan in de natuur.Was erg leuk om te zien hoe die kolossen keurig in een rijtje achter hun oppasser aan liepen ,gewoon over de openbare weg richting de rivier,waar ze een uitgebreid bad mochten nemen.Ze waren erg rustig en we konden ze van heel dicht bij benaderen.Na het badder ritueel ging de kudde weer achter de meester aan naar hun verblijf.Er was er een bij die wat ondeugend werd,en onderweg een winkeltje binnen stapte om wat te verbouwen.Schreeuwen en slaan hielp even niet,want hij had zijn zinnen gezet op het weghalen ,en plat trappen van een prullenbak,wat ook erg goed gelukt is.De middag waren we vrij,en hebben wij wat liggen lezen bij het zwembad.Er waren veel mensen in het hotel as dat van wege er een bruiloft was.Het was hier volle maan en dat betekend geluk,dus trouwen er die maand veel.Mooi om te zien zondagsepakken strikken en vooral veel glimmertjes.Na de trouwerij,werd het bruidspaar bij het zwembad vol gespoten met scheerschuim,makkelijk voor de was,want de pakken worden gehuurd.

• 27 Januari 2016 - 08:09

Ria De Ggroot:

Hoi luitjes, dat was wel weer een enerverende dag, leuk om zo dicht bij de olifanten te komen, wat een goed erk om ze op te kalifateren, zodat ze weer terug kunnen naar de vrijheid, en wat een toeval dat het volle maan was, zo een trouwerij gaat er toch heel anders aan toe dan bij ons, elke dag is weer een nieuwe uitdaging, genieten jullie maar met volle teugen, doen wij op afstand !! Liefs van ons .

• 27 Januari 2016 - 19:12

Marjan Plaisant:

Lieve mensen het zo fantastisch om jullie verhalen te lezen vooral over de olifanten en die ene die dan zijn eigen pad koos om even wat rottigheid uit te halen, het arme beest zal wel in de pubertijd zijn geweest om even rotzooi te trappen dan doen ze zulk soort dingen hè hahahahaha. Doe maar voorzichtig bij die kolossale dieren, genieten doen jullie zeker wel op naar het volgende project ik wens jullie dan ook nog fantastische dagen toe xxx Marjan

• 28 Januari 2016 - 18:41

Carla:

Super leuk om van jullie reis verslagen te genieten.
    Lekke band..? Met de jeep?
    Het lijkt mij een gezellig reisgezelschap.
    Het bruidspaar lijkt zo uit een sprookje te stappen.

Ik weet dat jullie gedachten nu veel bij jullie vrienden zullen zijn.
    Wij wensen alle betrokkenen ook veel sterkte.
    Geniet nog maar even lekker.
    Dikke kus van ons.