wordt vervolgt - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu wordt vervolgt - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

wordt vervolgt

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

26 December 2007 | Myanmar, Naypyidaw

dit omdat ervan alles stuk gaat de ene keer loopt er water uit de an dere keer olie
maar er is altijd wel wat. Het land verder is zo als we al zeiden erg arm, de mensen hebben niet veel meer dan zien te overleven.ze werken het meest de hele dag op het land en om een uur of 5 s middags gaan alles met de ossekar weer naar huis.dat gaat gepaard met grote stofwolken dat in combinatie met de houtgestookte kookpotten geeft een mist waardoor je op sommige plaatsen niets meer kunt zien van de stof en rook.het rijden met de auto gaat erg moeizaam schieten per dag niet veel op en overwegen daarom vanuit deze plaats het vliegtuig naar mandelay te nemen.kerst hebben we geviert in kalaw zijn s nacht naar de nachtmis in een katholieke kerk gweest was erg leuk om het gezang aan te horen.stille nacht heilige nacht in deze taal klinkt erg leuk.zijn nu aanbeland bij het inle meer alwaar we morgen aan een vaartocht gaan beginnen wordt vervolgt

• 26 December 2007 - 11:46

Wil:

Nou Huub en Aad dus jullie hebben bestg een leuke kerst gehad. Maakt allemaal niet uit als je maar veel ziet. En waar is Mandelay nu weer. Ligt dat nog steeds in Birma ???? Hoop dat jullie nog heel veel zin en niet al te veel stof binnenkrijgen. Groetjes uit een nog steeds fris Zaandam waar ik ook een hele gezellige eerste kerstdag heb gehad en vandaag visite krijg.