HAPPY NEWYEAR !!!!!! 2008 - Reisverslag uit Mandalay, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu HAPPY NEWYEAR !!!!!! 2008 - Reisverslag uit Mandalay, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

HAPPY NEWYEAR !!!!!! 2008

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

02 Januari 2008 | Myanmar, Mandalay

HALLO FANS VAN HARTE VOOR EEN IEDER DAAR DE BESTE WENSEN VOOR 2008 !!!!!!!!

wij hebben dat hier gevierd in een groot luxe hotel,die zijn er ook maar alleen in de grote steden, en daar zitten we nu plm:4.000.000 inwoners.wij zijn om 21.00 uur daar naar binnen gegaan was erg druk en veel artiesten die optraden,maar voelden ons toch wel een beetje alleen,weinig engels sprekende mensen we heeben daar de man een fles chardonney naar binnen gegoten
(martin het bonnetje staat op data en jouw naam)en om even over twaalven de straat op gegaan .Het leek of al die 4.000.000 mensen daar ook waren,we hebben er handen staan schudden, het leek het defile van soestdijk wel,al die mensen die naar ons toe kwamen dat maakte alles weer helemaal top.De zelfde ochtend moesten we om 9.30 uur vertrekken naar pywin u lwin,dat is een klein bergplaatje waar we een trein reisje zouden gaan maken,snachts daar geslapen want de trein vertrekt daar vroeg in de ochtend.we stonden dus vanmorgen om 7.30 u op het station alwaar geen trein te bekennen was.bij navraag bleken er te kort kaartjes te zijn verkocht dus helaas vandaag op dit tijdstip geen trein !!
later op de dag misschien wel maar dat kwam ons niet uit ,want er moest nog meer gedaan worden(ja we hebben het druk)de reis ging weer terug naar mandalay,waar we nu nog zitten voor 2 nachten. we gaan hier in de omgeving nog wat uitstapjes maken,we vermaken ons nog uitstekend met onze perfecte gids mohammed(een moslim op wieltjes)hij weet feilloos de mooiste plekjes te vinden voor de mooiste fotoos.zo zagen we vandaag een steenhouwerij voor de wegenbouw,en een kalkfabriek.die zien er ff anders uit dan bij ons we hebben er veel foto en video werk van want het is niet uit te leggen hoe het er daar aan toe gaat,maar laat ik dit zeggen een arbowet zou hier NIET blij mee zijn en dat is zachtjes uitgedrukt.

we proberen nog wat fotoos te plaatsen maar we hebben nog steeds maar plaats voor 10 stuks kan dat ff geregeld worden daar dat er wat meer geplaatst kunnen worden a.u.b

blijf mailen dan mailen wij terug,vinden jullie reacties ook erg leuk om te lezen.
groetjes en kussssssssssssssssss

• 02 Januari 2008 - 12:27

Cor En Lieke:

Jullie samen ook een heel fijn en vooral gezond 2008. Jullie kunnen wat meer fotootjes plaatsen hoor, was wel een rib uit mijn lijf. Heb de faktuur ook maar op naam van Martin laten zetten.Rekenen we later wel af Martin. Verder was de jaarwisseling in de meeste plaatsen van Nederland licht chaotisch i.v.m. de mist en rook van vuurwerk. De rook was op veel plaatsen het enige wat je zag (zicht ong. 1 mtr). Dus van de 60 miljoen bleef 30 miljoen zo'n beetje onzichtbaar. Hadden ze beter kunnen gebruiken om alle schade weer te herstellen. Verder jullie nog een prettige tijd toegewenst en tot ziens.

• 02 Januari 2008 - 12:31

Martin:

EXTRA FOTO RUIMTE IS GEKOCHT!!!!!

Hoi Zusje en Zwagert, zoals jullie boven lezen is de extra foto ruimte aangekocht voor een totaal van 100 foto's en 2 video's!!! Niet dat dus anderen dit ook gaan regelen!!! Natuurlijk ook van hier een waanzinnig mooi 2008, voor jullie was het begin daar goed. Maar hier ook hoor, heel erg veel vuurwerk. Ben gisteren nog even langs jullie groot grondbezit gereden en (wellicht jammer maar helaas) alles staat nog, daar is dus niets in de fik gegaan....

Groetjes voor nu en spreek jullie wel weer.

Martin

• 02 Januari 2008 - 12:33

Carla:

VOOR JULLIE OOK EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR!!
    HET OUDEJAARSFEEST KLONK GOED,LEUK DAT DIE SAAMHORIGHEID OP DAT TIJDSTIP OVERAL HETZELFDE IS HE??ZELFS ALS JE ELKAARS TAAL NIET SPREEKT
    ALS JE NAAR HET NIEUWS KIJKT,MET ZOVEEL OORLOG EN INTOLERANTIE DAN MOET JE HELAAS WEL CONCLUDEREN DAT HET GEVOEL"SAMEN"BLIJKBAAR BIJ VELEN SNEL WEGEBT HELAAS.
    MAAR IK HOU HET WEL VAST HOOR!
    IK GA EVEN PROBEREN OF DAT FOTO RUIMTE UPGRADEN GAAT LUKKEN,DOE MIJN BEST EN WE MERKEN HET WEL.
    DAN GA IK MET EEN FILMPJE NAAR BED,BEN NU INEENS WEER STONTVERKOUDEN
    FIJN HOOR AL DAT KUSSEN,IK HEB NOG WEL EVEN DE KERSTVERSIERING OPGERUIMT EN JAN WEGGEHOLPEN EN MORGEN IS ER WEER EEN DAG
    TOT DE VOLGEMDE GEZELLIGE MAIL
    (LUCHT)KUS VAN MIJ

• 02 Januari 2008 - 12:39

Carla:

HOI
    IK LEES NET DE REACTIE VAN JE BROERTJE PAS EN DIE VAN COR EN LIEKE
    DIE HEBBEN AL RUIMTE VOOR JE GEKOCHT
    DUS DAN ZAL IK MAAR FF WACHTEN HE??
    IK HOOR HET WEL ALS DIE WEER OP IS
    EN ANDERS ZORG IK WEL VOOR WAT IN DE KOELKAST ALS JE THUIS KOMT HOOR,
    VOOR ONS SCHIET DE REIS NAAR AMERIKA OOK OP,BEN WEL BLIJ DAT WE ELKAAR NOG EVEN TREFFEN,WANT IK VIND HET WEL ERG LANG DUREN
    DAT JULLIE WEGZIJN.
    NOU IK KIJK UIT NAAR DE FOTO'S
    LATERRRRR

• 02 Januari 2008 - 17:39

Wil:

Nou, ik zie dat juillie nu voldoende fotoruimte hebben. Ook nog de allerbeste wensen voor 2008 !!! Dat was lachen met die trein hé. Maar dat is niet alleen daar hoor want ook hier gebeurt het regelmatig dat er een trein niet rijdt. Ik vind jullie berichtjes nog steeds heel leuk. Veel plezier in Mandalay (ik heb het gevonden op de kaart hoor). Groetjes !!!!!

• 02 Januari 2008 - 18:19

Hennie:

heeeeeeee vlietjesssssss, wel spannend wat jullie allemaal mee maken daar en wat een prachtige foto s!wij vertrekken morgenochtend vroeg met transavia lekker even naar oostenrijk voor een weekje wintersport dus lezen we over een dag of acht je verzamelde berichten dan wel weer, we wensen jullie een leuke voortzetting van de reis en treffen jullie later. groetjes hen en greet en oja, de beste wensen natuurlijk uit de kwakel

• 03 Januari 2008 - 16:54

Leonie En Jasper:

Leuk om weer een berichtje van jullie te ontvangen. Nog leuker te vernemen dat jullie nog steeds blij zijn met Mohammed Wat een leuke ervaring om al die goeie wensen voor het nieuwe jaar daar in ontvangst te moen nemen!

Wij hier wensen jullie alle goeds toe voor 2008 voor zover we dat zelf niet nodig hebben. Wij zijn het nieuwe jaar inAmsterdam begonnen.Richard, Mirjam en Jari zouden ook van de partij zijn, maar helaas werd Jari ziek. Zodat wij, J R J L. het gezamelijk vierden. Johan en Rani zijn de volgende dag naar Frankrijk vertrokken. Waar vervolgens Johan ziek geworden is. De halve wereld heeft hier een griepje,dus blijf maar daar.

Wij zijn nog even in De Kwakel geweest. Alles was goed daar, zij het dat er een oude Mercedes op het pad stond: die van jullie zal toch niet zó verschrompeld en verkommerd zijn? Misschien gaan we daar weer voor een paar dagen bivakeren. Toos Zuijdervliet ligt op de I.C., er wordt voor haar leven gevreesd! Wij hadden gepland om Zondag 6 januari naar Frankrijk te gaan, maar gezien de omstandigheden kunnen we nu niet weg. Wat is het dan toch fijn, dat we indien nodig over een onderkomen kunnen beschikken, dat dicht in de buurt van de familie is!

Voor de rest valt er weinig te melden. Het is koud en het sneeuwt vandaag een beetje. We ziten allemaal vreseljk gelukkig te zijn hier en als jullie dat dan daar maar doen, komt alles weer goed.
    Liefs: Jasper en Leonie

• 03 Januari 2008 - 18:02

Dochter T:

Nou, we zijn weer min of meer opgedroogd hier. Nu zit alleen mijn hoofd nog vol met snot, maar das geen uitzondering hier in nederland. Allereerst even jullie ook een heel gelukkig 2008!! Ik heb geprobeerd te bellen rond 18.30 (deze tijd dus) maar geen bereik.. Verder hier leuk, hetzij wat vertraagt, 2007 verlaten. De feestcomm. van ons feestje zat niet helemaal op te letten rond 0.00. Ik stond dus, samen met zo'n 1200 man, in de hollandse manege en om 0.00 zagen 1200 mensen (behalve dus de feestcomm.) het vuurwerk losbarsten door de kleine raampjes bovenin de paardenbak, maar bij ons binnen gebeurde er niet veel. Zo'n 10 min later begon dan toch het aftellen en champagne toasten. Nou, dat heb ik de hele avond maar volgehouden, want het was all inclusive en daar houden wij wel van. De volgende morgen bleek dit vreemd genoeg minder gezellig. Ik had wel 3 trouwringen om, ik ben met hein, rikk en ray getrouwd, dus het zal een leuke avond geweest zijn. Toen ik wakker werd waren we ook al weer gescheiden trouwens. Maar goed, nu dus eindelijk rust en voorlopig geen feestjes meer. Alleen ione's verjaardag zaterdag, maar dat overleef ik ook wel. Verder lekker een weekje vrij, vitamientjes eten bijslapen en mijn neus snuiten om de 3 sec. Goed om te lezen dat jullie daar ook nog genieten. Foto's zien er erg leuk uit. Ik heb jullie voor de zekerheid ook nog wat ruimte gegeven, dus als jullie ergens een beetje snel internet vinden kunnen we misschien hier wel een filmpje zien...
    Geniet daar nog!!! Dikke kuzzzzzzzz

• 03 Januari 2008 - 18:35

WILMA ZAAL:

Hallo vakantie gangers Ook voor jullie de beste wensen voor 2008 wat een verhalen zeg en wat een reis heerlijk nou nog heel veel plezier goeie reis en jullie weten het ik hou het altijd kort achter de pc dus dikke zoen uit een koed ver land en hou ons op de hoogte leuk hoor zo,n site

• 05 Januari 2008 - 10:33

Fam Hoogendoorn:

zo,eindelijk even tijd om Huub en Ada en het hele forum van enthiousiaste fans van Huub en Ada een fantastisch en gezond 2008 toe te wensen..bij deze !

wat een prachtige reis maken jullie en wat een mooie verhalen en fotoos komen er zo de huiskamer binnen rollen...internet is toch wel de uitvinding van de eeuw!

de reden van ons late reactie is dat wij ook op vakantie zijn geweest en wel naar het sneeuwrijke en zonnige Tirol, ( Hen en Greet: geniet net zo zoals wij gedaan hebben!) We zijn allen weer veilig terug in Nederland en alleen Maureen heeft een wit voetje gehaald met het rodelen..niets gebroken gelukkig, alleen de enkel verstuikt !

wat laatste nieuws:
    Parijs- Dakar : afgelast op laatste moment vanwege terroristische dreiging.

namens Mojaboja nog een heel fijne voortzetting van jullie mooie reis, doe voorzichtig, (loop niet in 7 steengroeven tegelijk !) haha, en tot het volgend verslag.