bootje varen, theetje drinken.. - Reisverslag uit Ngapali, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu bootje varen, theetje drinken.. - Reisverslag uit Ngapali, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

bootje varen, theetje drinken..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

15 Januari 2008 | Myanmar, Ngapali

hallo fans,
vandaag na 2 dagen op het strand zitten en wandelen, toch maar weer een ander dingetje opgezocht,dit keer hebben we een bootje gehuurd compleet met stuurman en matroos en daarbij ook nog 2 hengeltjes voor de visvangst,die zitten er zat dus na een uurtje varen het deegie aan de haak gedaan en voor we het wisten hadden we ons maaltje in de boot liggen,voor we deze zouden verorberen mochten we eerst nog wat zwemmen en snorkelen,want duiken doen ze hier niet.Ja op elkaar dat doen ze wel,ze beginnen er vrij vroeg mee (op hun 14 a 15 e jaar),want het barst hier van de kinderen die kinderen hebben.

  • 15 Januari 2008 - 10:38

    Marianne:

    Hallo luitjes,
    Lekker luieren in de zon lijkt mij ook wel wat. het is hier pest weer, regen en wind dus geniet er nog maar even van.

  • 15 Januari 2008 - 18:04

    Dochter T:

    Ola, Nou dat snorkelen en zonnen enz. klinkt prima. De voorbereidingen voor mij beginnen langzaam. Zo kom ik erachter dat ik toch niet alle prikken heb, dus die moet ik nog even halen. Verder nog mijn werk afronden enz. Vanuit jullie verhalen lees ik dat er daar voor mij ook genoeg werk kan zijn... Gezellig. Hier nog steeds regen en veel wind, dus wees voorbereidt. Iedereen snottert lekker door, ik sprak net oma even en die zit ook vol met snot, ze past zich lekker aan. Ik moest jullie de groetjes doen. Ik ben het weekend naar eindhoven geweest om te eten met de meiden en de buik van maud nog even te bewonderen, die gaat volgende week ergens voor een keizersnee, dus dan is er weer een baby bij. Zondag ben ik bij michelle geweest. Hoewel ze wel vooruit is gegaan, is het nog steeds niet echt mogelijk te communiceren met haar. Ze is ook best alleen dus het was fijn dat wij daar waren, maar ook wel weer verdrietig. Deze week niet veel bijzonders doen, dus ook niet veel te melden; nu is de pasta klaar en begint de wereld draait door zo. Geniet daar nog maar even flink van al het moois en de warmte! Tot zaterdag, helaas voor jullie, maar wel weer leuk voor ons!!!

  • 15 Januari 2008 - 19:53

    Carla:

    hoi
    die laatste week lijkt me toch helemaal te gek!!
    wel een pedo gebied dus daar,maar gelukkig val jij op vrouwen Huub en niet op kinderen
    in Afrika denken ze als ze een kind nemen dan gaar de aids weg??
    gelukkig hebben jullie dat niet daar.

    goed hotel??
    geniet nog maar ,hier is de epide,ie nog niet onder controle hoor
    maar jullie hennem vast genoeg weerstand
    tot zaterdag
    kussies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Myanmar, Ngapali

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2014

Bijna klaar !!

27 Januari 2008

prachtige en gastvrije mensen

20 Januari 2008

weer veilig thuis

18 Januari 2008

laatste keer bangkok

16 Januari 2008

bootje varen , theetje drinken deel twee
huubenada

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 34637

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2017 - 19 November 2017

Indonesië , land van de eilanden

17 Januari 2016 - 02 Februari 2016

Sri lanka

27 Mei 2015 - 06 Juni 2015

noord india

07 Januari 2014 - 28 Januari 2014

Laos en Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: