bootje varen , theetje drinken deel twee - Reisverslag uit Ngapali, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu bootje varen , theetje drinken deel twee - Reisverslag uit Ngapali, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

bootje varen , theetje drinken deel twee

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

16 Januari 2008 | Myanmar, Ngapali

Daar zijn we weer
( we werden er twee keer uitgegooid, dus nu maar in tween)
Na onze snorkel en vis -sessie, zijn we naar een heel klein eilandje gevaren, alwaar de matroos aan de rand van het zeewater, de vis begon schoon te maken. Voor de ook meegebrachte bbq, verser kun je ze toch niet eten, een uur nadat ze opgehaald waren,zaten ze al in onze maagjes, en ze smaakte heerlijk,daarna een zeer woelig zeetje ( het was inmiddels wat gaan waaien) getrotseerd te hebben , kwamen we weer (welliswaar drijfnat) veilig aan bij het resort...
ok, vandaag dus de laatste dag Ngapali, morgenochtend 10.15 uur vliegen we naar Yangoon, daar slapen we een nachtje, waarna we vrijdagmorgen naar Bangkok vliegen, daar blijven we een hele dag, want snachts vliegen we naar nederland , zodat we zaterdagochtend daar aankomen, volgens info is dat 9.00 uur snogges, ( dit vast ter voorbereiding voor het ontvangstcomitee) maar we mailen nog vanuit Yangoon of Bangkok voor de foto's van ondergaande zonnen e.d.

antwoorden : Hans , bedankt voor je spontane reactie, leuk wat van je te horen...
Marianne : ik hoop dat ik wat zon daarheen kan blazen, ik heb echt geen zin in die kou...
Jarka: heeft Ione echt de hele dag d'r plas opgehouden??? , je moet dat kind ook wat beter voorbereiden hoor !!
Tesje: leuk he dat aftellen, we komen leonie en hein net niet tegen denk....

  • 16 Januari 2008 - 13:11

    Marianne:

    Hoi Huub en Aadje,
    Even een groet vanaf het werk. Moet dubbel hard werken omdat een collega ziek is.
    (en ik werk altijd al zo hard!?)Ik begin ondertussen aardig jaloers te worden op zee, zon en strand maar het is leuk om te weten dat jullie het prima naar de zin hebben. Ik hoop jullie gauw weer te zien want ik weet bijna niet meer hoe jullie er uit zien.(Vooral Huub is erg veranderd.)
    Goeie reis terug en een dikke knuffel.

  • 16 Januari 2008 - 22:15

    Zoon T:

    Nou da klinkt goed ik heb de afgelopen 2 dagen op de visafslag in ijmuiden een goedemoggel reclame gedaan. Erg leuk ook verse vis maar een uur oud!!!!! denk het niet!! Een uur oude vis is trouwens meestal nie zo lekker ivm lijkstijfheid maar alles zal goed smaken in zo'n setting!!!!.

    Huisje gaat lekker badkamer vloer ligt erin keukenblad is eraf alles geschilderd incl alle keuken kastjes !!

    Was effe werk maar dan heb je ook wat !!

    Als jullie terug komen ben ik net weer 4 dagen aan het draaien dus moeten jullie nog even wachtten met de bezichtiging van mijn tempeltje.

    Geniet nog heel erg van de laatste dagen want hier ist kut weer!!

    Tot mails en ben benieuwd naar de foto's want zoveel staan er niet online!?!

    X

  • 17 Januari 2008 - 14:57

    Carla:

    hallo
    luie lui
    klinkt weer belabbert allemaal
    leuk vooruitzicht nog een dagje winkelen in Bangkok,nou have fun want alles wat al geschreven is klopt
    griep epidemie/kutweer iedereen klaagt lijkt wel,behalve jullie en Tim dan,
    maar ja daar is dan ook geen reden toe gelukkig
    ik zie jullie zaterdag ochtend bij het gevulde koeken ritueel
    en kijk er naar uit
    moet eerst nog ff werken
    kus

  • 17 Januari 2008 - 20:44

    Dochter T:

    Nou dat zal dan wel een beetje het laatste berichtje worden. Jullie stappen morgen in het vleigtuig en hein en leo ook (vliegen om 12.30 deze tijd weg) Dus jullie kruisen elkaar in de lucht! Ik kom net drijfnat thuis binnen, maar gelukkig is mijn kacheltje lekker warm. Morgen helaas niet vrij, maar weer eens werken.. Ach; bijna vakantie! Jullie nog even genieten en tot zaterdag alweer! dikke kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Myanmar, Ngapali

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2014

Bijna klaar !!

27 Januari 2008

prachtige en gastvrije mensen

20 Januari 2008

weer veilig thuis

18 Januari 2008

laatste keer bangkok

16 Januari 2008

bootje varen , theetje drinken deel twee
huubenada

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 34641

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2017 - 19 November 2017

Indonesië , land van de eilanden

17 Januari 2016 - 02 Februari 2016

Sri lanka

27 Mei 2015 - 06 Juni 2015

noord india

07 Januari 2014 - 28 Januari 2014

Laos en Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: