nog thuis - Reisverslag uit De Kwakel, Nederland van huubenada vliet - WaarBenJij.nu nog thuis - Reisverslag uit De Kwakel, Nederland van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

nog thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

10 December 2007 | Nederland, De Kwakel

Hallo allemaal,
nou dan gaat het eindelijk gebeuren......morgen om 14,25 uur vertrekken we naar bangkok , eerst daar een paar dagen lekker aclamatiseren, en dan ( we denken zelf aan a.s. zondag) naar Yangoon..We hebben alleen nog een klein probleempje met de fotocamera , maar we hopen jullie heel gauw te kunnen voorzien van een leuk reisverslag. en foto's natuurlijk, als je ons wil berichten kan dat ook via deze site.... gezellig...

• 10 December 2007 - 22:27

Hennie En Greet:

Ada en Huub,een hele goeie reis,we kijken uit naar jullie verslag.geniet ervan!!

• 10 December 2007 - 22:41

"bankje":

Ada, schiet op, ga je koffers inpakken!

• 11 December 2007 - 07:43

Willem Tessa & Billy:

Veel plezier daar!
    Ik (Willem) was er 30 jaar geleden en had het er FANTASTISCH.
    gr.

Willem, Tessa en Billy

• 11 December 2007 - 07:52

Marianne:

Ada en Huub, een hele goeie reis en pas goed op elkaar.Ik kijk uit naar de verhalen. xx

• 11 December 2007 - 12:35

Dochter T:

Nou, het werkt dus. Jullie gaan nu vliegtuig in. Ik ga nog even werken. Nogmaals veel plezier (das 5 keer).
    Zal deze site toevoegen aan fav.
    kuzziiesss

• 11 December 2007 - 17:10

Wil:

Heel veel plezier en goede reis hoor. Het mannetje van de kachel is geweest en er hoefde alleen maar wat vet op gesmeerd te worden maar hij moest wel de deuren er helemaal afhalen. Tot jullie eerste verslag en ik hoop dat het met de camera snel is opgelost. Doeiiiiiiii, tot de volgende keer.

• 11 December 2007 - 22:27

Cor En Lieke:

Als jullie dit lezen heeft Lieke de eerste kleine test goed doorstaan. 3 januari nog even een inspanningstestje. De cardioloog ziet geen problemen. Namens ons beiden een fijne vakantie gewenst en geniet er met volle teugen van.