bangkok - Reisverslag uit De Kwakel, Nederland van huubenada vliet - WaarBenJij.nu bangkok - Reisverslag uit De Kwakel, Nederland van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

bangkok

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

12 December 2007 | Nederland, De Kwakel

Hallo allemaal,
Na een upgrade op schiphol voor een beter stoeltje , zijn we al etend en drinkend naar bangkok gevlogen, heerlijke stoelen, en prima service.....
vanmorgen om kwart over zeven geland en meteen gekeken naar een vlucht rangoon voor a.s. zondag of zo tot nu toe gaan die alleen smorgens om kwart over zeven, en dat is natuurlijk voor ons veeel te vroeg... dus nu zoeken naar iets wat ff later vertrekt, dat pas ons beter.. zijn nu aan het wennen aan het klimaat, het is ruim dertig gr en er hangt hier meer vocht , als bij ons in de douche....niks doen betekent al lekken, met straaltjes tegelijk.... de kerstversiering is hier in ruime mate aanwezig, en verder zijn de soepjes als vanouds....hotel is eenvoudig , maar goed en schoon, dus gaan we vandaag vroeg slapen en morgen gezond weer op....bangkok verder verkennen
asta la pasta....
Lieke nog van harte gefeliciteerd met je vijftigste... en goede berichten... fijn joh
bibi

  • 12 December 2007 - 13:21

    Martin:

    a) drinken doen jullie nooit, dus waarom in het vliegtuig wel???
    b) eten houden jullie ook niet van, alleen Chinees, dus ga er maar vanuit dat het een Chinese maatschappij was waarmee jullie vlogen zodat die Chinees toch is opgediend.
    c) anders zijn jullie ook Aahhlltijd om 07.00u uit bed, dus waarom nu moeilijk doen??
    d) echte Hollanders zijn jullie, hier klagen dat het koud is, regent, ijzelt etc en nu weer klagen dat het daar "te vochtig is", madonna, madonna.
    e) Er zit toch een ondertoon in de zin, "hotel is eenvoudig, maar schoon"; ik vertaal dat als "jammer maar helaas" maar dat is volledig "eigen schuld dikke bult", moet je de knip maar eens verder opentrekken
    f) Krijg je hé op die leeftijd, dan ga je "lekken" .......

    Jullie zien het op 1 kort bericht 6 kritiekpunten, nou dat zal nog wat worden gedurende de rest vd vakantie!! Maar toch geniet ervan, Take care


  • 12 December 2007 - 13:25

    Marianne:

    Fijn dat jullie veilig op de beentjes staan. Lekker genieten nu. x

  • 12 December 2007 - 15:06

    Leonie:

    Hoi lieve mensen Fijn dat jullie weer zo goed voor elkaar hadden, dat lukt ons nu nooit. Wat hebben jullie dat krijgen wij nou nooit voor elkaar. (zal het aan ons gezicht liggen) Tja, de overgang van het klimaat valt natuurlijk niet mee! wAT WIJ ALTIJD DOEN IS HET DAG RITME VAN HET LAND AAN HOUDEN!(DUS DE TROPEN WEKKER ZETTEN)VROEG OP, EN VROEG TUSSEN DE TODDEN. iK WEET DAT HET NIET MEE VALT, MAAR HET IS HET PROBEREN WAARD! TJA DE VUCHT NAAR BIRMA, MIDDEN IN DE NACHT NIET TE DOEN!!!!! mISSCHIEN IS HET MOGELIJK EEN PRIVE VLIEGTUIG TE CHATTEREN, ALS JULLIE OP SCHIPHOL DE ZAKEN AL ZO GOED KUNNEN REGELEN! tREWIJL JULLIE JE VOL ZITTEN TE PROPPEN MET DAT HEERLIJKE VOEDSEL, ZITTEN WIJ ACHTER DE BOERNKOOL. MORGEN GAAT HET VRIEZEN,OOOO O WAS IK MAAR DAAR! TERWIJL IK DIT SCHRIJF, WORDT IK ZO DOOR EMOTIES OVERVALLEN, DAT IK ECHT OP MOET HOUDEN, ANDERS TREK IK HET NIET MEER. GENIET MAAR MET MATE.

    GROETJES lEONIE EN jSPER

  • 12 December 2007 - 15:09

    LEONIE:

    PS. iK ZAG NA HET VERZENDEN, DAT ER WAT FOUTJES IN ZATEN, MAAR IK HEB HET OP Z,N ZEEUWS GESCHREVEN.

    DAAAAAAG

  • 12 December 2007 - 18:25

    Donna:

    Heeee Huub en Ada,

    Een heeeeele fijne vakantie. Doe voorzichtig en geniet er lekker van.
    En doe vooral niks wat ik ook niet zou doen ;-)

    xxxx Donna

  • 12 December 2007 - 19:21

    Annemieke/Bob:

    Waar ben jij? Nou hier natuurlijk, waar anders en jullie zijn daar, Genieten maar!

  • 12 December 2007 - 19:30

    Zoon T:

    Hey !!
    Tja is hier koud dus de warmte en vocht kan ik niet echt medelijden van krijgen :oD

    Hier alles goed na de stress vanmiddag met de hypo heb ik toch alles rond weten te krijgen. Datum voor ontbinding financiering was vandaag maar is allemaal op t randje gelukt dus !!!

    Eten is hier net zo lekker als je maar naar de goede plekken gaat (alleen tikkie duurder).
    Morgen laatste dagje voetbalvrouwen en dan zaterdag weer private dinner. Druk dus nog eff paar dagen maar daarna ga ik pakken :oS

    Veel plezier de rest van de vakantie hou jullie op de hoogte van alles hier en IK BEN STIK JALOERS!!!!!

    Spelfouten??Hier ook vast foutjes hoor leo.... :o)

    BAAAAAAI!!!! :oP


  • 12 December 2007 - 19:35

    Zoon T:

    :$ mileys fout :$ hehehe foutje....

    Even de kaart veranderen op waarbenjij.nu is wel makkelijk of zittin jullie nog steeds in NL??

    Tot mails......
    x

  • 12 December 2007 - 20:00

    Nicht Rani/neef Jo:

    Allereerst, welkom aan alle vrienden en fam van H en A. wat heerlijk dat we elkaar na zo'n lange tijd weer treffen! Ik heb jullie verhalen gemist. Nu hullie weg zijn kunnen wij weer eens lekker onder OSM bijpraten/tikken op niveau.

    afijn, hier in adam wordt er ook lekker gegeten maar ook hard gewerkt dus....:

    morgen is er een feestje in de distellaan 1 in de Kwakel dus allemaal je badpak en speedo mee (badkleding is optioneel)en hup het bad in!
    Martin, jij zou champagne meenemen, is dat nog gelukt? En Ma die vriendinnen van je, zijn die een beetje ruim denkend? En huub heb jij mss de mob nrs van die polen van je? we zijn met een oneven aantal. Ik ben benieuwd of we inderdaad met twintig man in de kuip passen!
    "Een badje, een badje, een badje vol met polen! een badje, een badje, een badje vol met polen! He, he ,he!"

    Ik ga PSV maar kijken. ik wil ook weleens lachen.

    oja, H en A veel plezier! Doe voorzichtig en geniet! Dat gaan wij ook doen.

    x

  • 12 December 2007 - 20:10

    Nicht Rani/neef Jo:

    p.s. wie zorgt er voor de kaasstengels zodat er ook wat te knabbelen is?

  • 12 December 2007 - 20:11

    Carla Meeder:

    nou mijn adres toevoegen lukt dus ff niet????
    of ben ik door jullie al aangemeld??
    fijn dat de upgrade is gelukt!!
    ik heb een uitnodiging voor een feestje zaterdag in de distellaan,heel onverwacht leuk
    mag mijn loge's ook meenemen,IK kijk er naar uit!
    hier heerlijk koel wintersweer
    zonder wind ,rond het vriespunt,we hadden een hutspotavond na het snoeken van de mannen
    tot gauw.
    en succes met de trip naar Rangoon!!
    maak foto's deze is heel leuk
    enne al die vragen :geef Huub en Ada een cadeau'tje??het is geen kerst nog en wie er niet is wordt niet geteld
    gefeliciteerd met Lieke en Lieke zelf ook van HARTE!!!!!!

  • 13 December 2007 - 11:21

    Jasper:

    Huub/Ada,
    Mohammed/Mirek heeft toch nog gereageerd. Ik plak hieronder even zijn mail (die ik ook dorstuurde naar Vanvlietjesonholiday).----- Original Message -----
    From: Tun Lin
    To: jasz@zeelandnet.nl
    Sent: Thursday, December 13, 2007 8:09 AM
    Subject: Taxi

    Dear Jasper,

    I have received your e-mail on 11, Dec 2007. I am going two days 11, 12 Dec. But you are not coming. If you got my e-mail. Please contact this new e-mail. Now, I had handphone 09 99 71024.I wait your email

    Your Sincerely,
    Mohamad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Kwakel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2014

Bijna klaar !!

27 Januari 2008

prachtige en gastvrije mensen

20 Januari 2008

weer veilig thuis

18 Januari 2008

laatste keer bangkok

16 Januari 2008

bootje varen , theetje drinken deel twee
huubenada

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 34654

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2017 - 19 November 2017

Indonesië , land van de eilanden

17 Januari 2016 - 02 Februari 2016

Sri lanka

27 Mei 2015 - 06 Juni 2015

noord india

07 Januari 2014 - 28 Januari 2014

Laos en Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: