laatste dag Yangoon - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu laatste dag Yangoon - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

laatste dag Yangoon

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

18 December 2007 | Myanmar, Naypyidaw

Hallo fans,
Leuk te horen dat jullie misschien toch nog een witte kerst en elfstedentocht krijgen .. wij gaan hier ook zoiets doen, alleen niet in het wit...maar wel veel steden bezoeken,
Vanmorgen met mirek mo de reis uitgestippeld, we gaan 24 dgn. weg met hem eeerst naar Bagan en ongeving alwaar we een hele grote gouden rots met een stoepa gaan bezoeken, is erg beroemd hier.... vandaar gaan we via via naar een andere grote stad Mandalay ergens tussenin gaan we een gepaste plek zoeken voor kerst omgeving inle meer.... met google earth kun je dat wel vinden...
Wat betreft de foto's , niet zo veel commentaar a.u.b. is al een heel gekloot om die dingen hier erop te krijgen jah???? de comp. zijn ook van het jaar kruikie he??? Het dus zijn dat we ff uit de lucht zijn, want in sommige plaatsen hebben ze nog geen stroom, en in andere plaatsen worden bepaalde sites geblokkeerd door de hootemetooten, want die vinden al die vreemde contacten niet goed...ok , vandaag dus niet echt veel nieuwe dingen gezien, wel blijven we onze ogen uitkijken in deze totaal andere wereld...we hebben vandaag ook geregeld dat we 17 jan terug vlucht hebben vanuit yangoon, naar bangkok, en we komen niet zondagmorgen, maar zaterdagmorgen aan op schiphol ( dit vast voor het ontvangstcomite) dus op zat mo 18 jan om 09.00 uur met China airlines nummer volgt...de laatste 5 dagen hier , gaan we uitrusten aan het strand in het plaatsje ngapali.... en van daaruit komen we terugvliegen naar Yangoon...maar dit moeten we t.z.t. nog regelen...ok dit was het voor vandaag, zodra we internet zien , die ook werkt, gaan we jullie weer spreken bibi
kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
blijf mailen , wij mailen terug
p.s. we missen de reacties nog van een aantal fans !!!!!

  • 18 December 2007 - 10:23

    Martin:

    Leuk hoor allemaal ; voortaan dus zelf maar een laptop meenemen! HP heeft nog hele goede in de aanbieding, je moet er wel snel bij zijn want ze gaan hard! Verder alles prima in orde hier maar moet nu zelf zo af en toe voor de bammetjes zorgen...... 24dgn op pad met die chauffeur, vraag me wel af wat die "Rekmep Ik" met de Kerst gaat doen???
    Geniet lekker en spreek jullie wel weer.

    Cheers!!!!!!!

  • 18 December 2007 - 11:39

    Marianne:

    Hallo Lieverds,
    Zit me hier kapot te werken maar neem heerlijk de tijd om jullie verslag te lezen.
    Volgende week hebben wij ook vakantie maar verblijven hier in het koude kikkerland. Misschien dat het ijs zo ver is dat er op geschaats kan worden dan zal Hans zich niet vervelen.
    Mij krijg je niet op de schaats het is me veel te glad en te koud.Denk dat ik een winterslaapje ga houden.
    Tot de volgende mail.

    xxx

  • 18 December 2007 - 13:39

    Ontvangstcomite:

    Ehhh, de verwarring wordt hier wat groot. Zaterdag is in mijn agenda 19-1. Dus za. ochtend 19-1 om 9.00 terug met een ander vluchtnr dan ik nu heb?
    Als jullie dan toch een andere vlucht nemen, kan die dan niet met een aankomsttijd van, laten we zeggen, rond 14.00 ofzo? Verder; mail als jullie kunnen. Zo niet; geniet dan en wij wachten hier af.

  • 18 December 2007 - 14:43

    Wil:

    Nou, ik heb geen commentaar op jullie foto's hoor. Ik vind het alleen maar leukj. Het is hier ijzig en het beste dat je kan doen is binnenblijven maar ja, ik moest vanmorgen toch boodschappen in huis halen voor de kerst. Jullie zien wel weer veel hoor. Genieten jullie ervan en trek je van alle commentatoren niets aan (waren jullie toch niet van plan). Groetjes.

  • 18 December 2007 - 18:17

    Carla:

    NOU HET KLINKT ALLEMAAL HEEL SPANNEND,DIE MIREK MO KLIKT HET NOGAL MEE ZEKER,OMDAT JE 14 DAGEN MET HEM OP GAAT TREKKEN?NOU GELUKKIG MAAR,DE PLAATSNAMEN KRIJG IK NIET UIT MIJN STROT MAAR HET KLINKT SPANNEND
    ENNE ALS JE FOTO'S MAAKT DAN KUN JE TOCH JOU OF aDA ER FF OPZETTEN??
    HOE MOEILIJK IS DAT NOU??JE HEBT TIJD ZAT
    BEN ZO BENIEUWT NAAR DIE AUTO WAAR JULLIE MEE RIJDEN????
    DOE FF JE BEST,HET IS AL ERG GENOEG DAT WIJ HIER MOETEN KRABBEN EN EEN KERST DINER VOORBEREIDEN EN KLAARMAKEN,KAN JIJ OOK WEL WAT DOEN TOCH??
    DIKKE KUSSIES EN TOT LATER.
    PS
    MAAK OOK FF EEEN FOTO VAN HOE JULLIE SLAAPKAMER ER UITZIET AUB
    EN DIE ANDERE FANS ZIJN ZEKER DRUK OF OOK OP VAKANTIE OF GEEN FANS MEER
    IK BLIJF SCHRIJVEN

  • 21 December 2007 - 18:54

    Zoon T:

    Hey paps mams,

    Hoest daar hier alles goed rustig gister weer gewerkt. Vroeg me eff af of jullie nog leven aangezien er al paar dagen geen bericht is ...... maar misschien zitten jullie in de jungle ergens.

    ik hoor het wel groeten uit wit en koud nederland .....


  • 25 December 2007 - 08:08

    Fan:

    reactie

  • 25 December 2007 - 08:09

    Fan 2:

    nog een reactie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Myanmar, Naypyidaw

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2014

Bijna klaar !!

27 Januari 2008

prachtige en gastvrije mensen

20 Januari 2008

weer veilig thuis

18 Januari 2008

laatste keer bangkok

16 Januari 2008

bootje varen , theetje drinken deel twee
huubenada

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 34641

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2017 - 19 November 2017

Indonesië , land van de eilanden

17 Januari 2016 - 02 Februari 2016

Sri lanka

27 Mei 2015 - 06 Juni 2015

noord india

07 Januari 2014 - 28 Januari 2014

Laos en Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: