Even in bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Even in bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Even in bangkok

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg huubenada

09 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Hallo ,
We hebben een goede vlucht gehad hoor !!
Maar slapen in zo'n vliegtuig gaat toch niet zo lekker, dus gisteren hebben we alleen even wat gegeten ( natuurlijk een lekker soeppie> en even over demarkt gelopen , mooi hotel hebben we, en toen maar gaan slapen .... Vanmorgen heerlijk ontbijten , en nu gaan we even relaxen bij het zwembad !
Gatverderrie wat vervelend hè ..... Hihihi XXX

• 09 Januari 2014 - 08:21

Donna:

Enjoy!!! En volgende keer met foto he :-)

• 09 Januari 2014 - 11:00

Leonie:

Ja het blijft behelpen natuurlijk!

• 09 Januari 2014 - 14:20

Gina:

Wat vervelend allemaal zeg.!!!!!!

• 09 Januari 2014 - 20:13

Marjan Plaisant:

Dag lieve mensen zijn jullie nu wel een beetje bijgekomen, maak er een mooie trip van en we lezen de verslagen wel op jullie site hier regent het pijpenstelen dus je zit daar wel goed denk ik, nogmaals geniet en tot het volgende verslag xxx Marjan.

• 10 Januari 2014 - 14:24

Ria De Groot:

Even lekker relativeren in Bangkok en dan op doorreis, veel plezier liefs van Martien en Ria.

• 10 Januari 2014 - 15:55

Johanenrani:

Hoi lieve leute,

Het klinkt allemaal weer ernstig naar! Terwijl jullie genieten van de zo'n ah zwembad bereiden wij ons voor op ijs en sneeuw volgende week. Drink een lekker koud Chang en Singa biertje van ons op de avond markt en geniet je suf!

X Johanenrani

• 12 Januari 2014 - 09:38

Peggy:

Hè reislustigen!!

Heel veel plezier en doe voorzichtig en geniet!! X we blijven jullie volgen!