kamelenrit en feestavond - Reisverslag uit Jaisalmer, India van huubenada vliet - WaarBenJij.nu kamelenrit en feestavond - Reisverslag uit Jaisalmer, India van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

kamelenrit en feestavond

Blijf op de hoogte en volg huubenada

01 Juni 2015 | India, Jaisalmer

Het fort wat we bezochten was imposant 500 jaar geleden gebouwd en staat midden in de woestijn,een waar kunstwerk. Vandaaruit naar het enige meer gereden wat in de zelfde tijd is aangelegd,voor de crematieceremonies want de doden moesten toch ook ergens naar toe,een copy van Varanasi.Daarna een kamelenrit om de zonsondergang te zien,en aansluitend een soort van BBQ,ook dat was weer een aparte ervaring.De aanwezigen waren op twee na allen lokalen inwoners van de rond de BBQ op getrokken huizen cq tenten.De bewoners zijn erg nieuwsgierig en kijken ons met grote vragende ogen aan,je hoorde ze denken, waar komen die nou in eens vandaan.Gesprekken voeren lukt niet erg,wat ze graag doen is met ons op de foto,zo zullen we inmiddels in menig fotoboekje staan.wij foto's van hun en zij van ons.Nu Maandag ochtend 08.00 uur aan het ontbijt. We worden overladen met eten en service,achter onze tafel staat een meneer te wachten,tot een van kopjes leeg is ,en komt dan aangerend om de boel weer op de juiste hoogte aan te vullen,en zo gaat dan met de broodjes jam melk enz enz.Gaan zo jaiselmer verlaten richting Jodhpur. Een rit van plm 400 km.Morgen een nieuw verslag.Groetjes Ada en Huub

• 01 Juni 2015 - 06:07

Ria De Groot:

En iedere dag doen jullie weer mooie ervaringen op, en wat een lieve mensen ontmoeten jullie toch, de hitte is ook niet echt een spelbreker merk ik aan jullie verhaal .
    Blijf genieten he ! Veel plezier .
    Liefs van Martien en Ria !!

• 01 Juni 2015 - 06:47

Tim:

De vakantie van jullie leven zo te horen! Klinkt erg mooi maar ook zwaar. Hoop dat jullie ook nog momentjes van een beetje uitrusten krijgen. Geniet er van.En maak mooie foto's. En water drinken he!! Xxx

• 01 Juni 2015 - 10:41

Cora Plaisant Van Der Wal:

Leuk weer jullie reisverslag te lezen. Jullie maken echt veel mee
    En mooie foto's op Facebook dan krijg je echt een indruk hoe het daar is.

Ps eerste soepje in Vietnam gegeten is inderdaad heel lekker.
    Lieve groet Cora

• 01 Juni 2015 - 16:57

Lieke:

Wat een geweldig verhaal weer en dat met jullie foto's zo reis ik ook een klein beetje mee. Veel plezier jullie verdere reis groetjes ook van Cor.

• 01 Juni 2015 - 20:05

Hans En Marian:

Leuk dat we zo een beetje met jullie mee kunnen reizen,dan genieten wij er ook een beetje van,en scheelt het een ritje daar heen,hahaha.Gekheid hoor,vind het heel mooi dat jullie zo genieten van de trip,we blijven jullie volgen op de reis,doe voorzichtig en hou alles heel.groetjes.

• 05 Juni 2015 - 08:18

Carla: