Bangkok rondje is rond!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Bangkok rondje is rond!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Bangkok rondje is rond!!

Door: ADA

Blijf op de hoogte en volg huubenada

26 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Na drie weken Overdag in minivans , bussen, boten ,en tuktuks gehobbeld te hebben over de wegen en wateren van Laos en Cambodja en snachts wakker gehouden te worden door hitsige hanen en reciterende mantra gezangen van priesters zijn we weer aangekomen in bangkok , alwaar het 30 Gr en wat
Nevelig is, en waar we logeren in een heerlijk hotel, met zwembad op het dak, dus gewoon smeren en keren de laatste anderhalve dag ! Hartelijk dank voor al jullie leuke reacties! Hoop dat jullie genoten hebben van onze verslagen , wij hebben genoten van jullie reacties en ik zou zeggen ! Kom eens langs voor de foto's !! Kussies !!!! XXX tot in Nederland

• 26 Januari 2014 - 11:03

Lieke:

Dat is toch wel snel gegaan ,ik heb genoten van jullie verhalen. Geniet nog lekker van het zonnetje want hier is het koud groetjes Groetjes

• 26 Januari 2014 - 11:06

Marjan Plaisant:

Lieve mensen ik(of wij) hebben zeker genoten van de vele avonturen die jullie hebben meegemaakt ik hoop dat jullie nog even genieten van jullie laatste dag(en) en wens jullie een goede reis terug naar Nederland. Ik ben toch( stiekem) blij dat jullie weer huiswaarts keren best wel lang hoor een hele maand(of bijna) we zien elkaar weer he, dikke kussen voor jullie beide xxxx

• 26 Januari 2014 - 13:15

Cora:

Geniet nog lekker deze laatste paar daagjes
    Ziet er super uit dat zwembad boven op het dak
    Liefs Cora

• 26 Januari 2014 - 14:51

Wil:

Ja, jullie hebben leuke verhalen geschreven. Ik zal er wel een paar gemist hebben maar dat zie ik dan wel weer op de foto's. Doe a.u.b. voorzichtig daar in Bangkok want het is er een zooitje (hoop niet dat jullie daar in de buurt zitten. Geniet van de laatste dagen van jullie vakantie en een hele goede reis naar huis. We zien elkaar daar weer!!!!!!! Liefs