Ankor Wat ??? - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Ankor Wat ??? - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Ankor Wat ???

Door: ADA

Blijf op de hoogte en volg huubenada

25 Januari 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Vandaag om half zes opgestaan, ( ja Tim dat kunnen wij ook !!) en om zes uur gingen wij richting angkor wat, het was nog koud en donker buiten , en omdat we gisteravond toch nog naar de zonsondergang bij het angkor wat zijn gaan kijken , zijn we begonnen bij een andere wat!!! Daarne nog een stuk of vier en afgesloten na een ontbijtje onderweg , wederom bij de angkor wat, het is wel een heeeeel mooi tempelcomplex , midden in het oerwoud, dus vanmorgen was het best nog wel fris, maar toen we weggingen om 11.00 uur begon het zonnetje alweer erg warm te worden, goeie Tip van ons timmetje, om zo vroeg van start te gaan , bij de meeste watjes waren we de eerste bezoekers, en bij het ankor wat, was het nog niet vreselijk druk, de meeste tempels zijn echt onder het oerwoud vandaan gehaald, de bomen groeien door de muren van de tempels ,mooie foto's en film gemaakt. Daarna de stad in om even bij te komen van al die watjes :)) het zit er bijna op voor ons , morgenmiddag hebben we een vlucht richting bangkok , alwaar we tegen de avond aankomen, twee nachtjes daar blijven en dan dinsdag weer richting Amsterdam vliegen.. joep doei mazzel dag

• 25 Januari 2014 - 17:58

Cora :

Heel wat beleeft deze reis
    Was leuk om mee lezen wat jullie allemaal beleeft hebben
    Geniet nog lekker de laatste daagjes
    Liefs Cora