riksja - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huubenada vliet - WaarBenJij.nu riksja - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

riksja

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

13 December 2007 | Thailand, Bangkok

het zou ons niet meer overkomen,maar toch weer wel dus.vanmorgen op tijd want de dagen zijn kort.we zouden het koninklijk paleis en de wat-po gaan bezoeken.Met de boot en daarna de riksja,met heel veel mazzel want het was een bijzondere dag vandaag i.v.m de verjaardag van de koning bumipol kregen we heel veel dingen voor weinig geld.En dat spreekt deze reizigers altijd wel aan dus vooruit maar wij mee in zijn karretje.Maar weer niet waar wij naar toe wilden, alle winkels waarvan hij provisie kreeg gezien en geen paleis.toen we wakker werden en zijn trucje doorhadden was hij weg en wij de halve dag kwijt,maar ach we hebben vacantie,en na een lang stuk lopen alsnog de watpo bezocht,daarna ff thaise voetmassage en alles weer vergeven en vergeten.wat betreft het feest van zaterdag jammer dat wij er niet bij kunnen zijn maar misschien kunnen er wat fotoos deze kant op komen.en er staan nog wat ouwe nootjes in de broodtrommel.de biertap is bij cor en lieke en nummer 2 staat bij de heer g. de ruyter (jammer) maar daar vinden jullie vast wel wat op.blijf mailen dan mailen wij terug kus en tot horens.

  • 13 December 2007 - 19:48

    Carlameeder:

    hee dat klinkt toch allemaal weer heel gezellig,en wat je zegt je hebt vakantie,
    de massage spreekt mij ook wel aan,wat zal dat heerlijk zijn geweest!
    wat betreft het bier voor zaterdag,
    neem ik mee
    de anderen doen de hapjes en de wijn,
    zondagochtend tosti's met verse jus.

    als de tobbe vol is kunnen er wat anderen gaan zonnebanken en evt boven in bad
    Jan gaat morgen wat draadjes trekken zodat we overal muziek hebben,en overal beeld want we nemen ook wat films mee
    geen zorg,we legen de asbakken voordat we naar bed gaan,
    we hebben lootjes getrokken en ik heb jullie bed gewonnen,dus ik zit goed,ik kon alleen die zorrocape en laarzen met bijpassende zweep van Ada ff niet vinden,ik heb de hele linnenkast leeggehaald maar nix
    waar heb je dat tegenwoordig??lag daar toch vroeger echt
    ik heb wel wat luchtbedden gevonden ,achter de luiken op zolder,bij de dekens,
    en je vriend was zo vriendelijk om even de deur van de nieuwe zaak los te gooien zodat we daar nog e.e.a. vandaan konden halen

    de tuin gaan we morgen ff overkappen want er is sneeuw voorspeld.ff wat romantische lantaarns erin,Cor en Hans hebben met Harry de bedrading van je vijververlichting ff omgebouwt,werkt fantastisch
    nou tot later maar weer he??
    o ja enne
    we hebben wat polen kunnen ronselen die (voor ook zo'n feestje) de boel weer voor ons opruimen,top !!!!iedereen gelukkig
    hun feestje is volgend weekend dus wij kunnen alles laten liggen.
    nou tot later
    kus


  • 13 December 2007 - 21:08

    Dochter T:

    Allereerst gefeliciteerd met de koning, en de koningin en de kids en de rest van de familie. Geef maar door dat ie hier ook op het nieuws was en persoonlijk vond ik toch dat je dat jaartje erbij wel ziet.
    Verder fijn dat jullie toch wat anders van Bangkok hebben kunnen zien deze keer, al was het niet geheel vrijwillig. Ik zie toch dat jullie moesten gaan fiesten.. Nou ja.
    Hier zijn de voorbereidingen voor zaterdag in volle gang. Het ziet er eigenlijk prima uit. Hebben alleen het tapijt niet kunnen vinden wat je laatst had, maar de kruimeldief wel, dus vrees niet. Verder dank alvast aan cor en lieke en dhr. de ruyter voor het langsbrengen vd taps en jullie voor de tips. De nootjes in de broodtrommel zijn er inmiddels zelf uitgewandeld, maar er zijn voldoende hapjes, drankjes en snacks aanwezig geloof ik (niet mijn afdeling en ik kan me niet overaaalll mee bemoeien, dat doet oma).
    Tot slot; zouden jullie misschien wat bathjes deze kant op kunnen storten? Die polen zijn toch duurder dan gedacht!
    Tis inmiddels 22.00 en mijn werk is bijna af, ik ga dus nog even de laatste dingen afronden en dan is het weekend!
    Dikke kus, veel plezier nog en huur die fiesten!

  • 13 December 2007 - 22:34

    Ben:

    Dag vakantie gangers

    moet je toch even lastig vallen theo wil dit jaar nog de rekening ondvangen en je offerte die ik jou heb door gemaild.
    omdat ik niet weet welke prij jij heb berekend en er ook niet tussen wilt gaan zitten moet je mij hierover even contacten.
    dan kan ik mischien wat voor je regelen

    veel plezier ik hoor van je

    groetjes Ben

  • 14 December 2007 - 12:32

    Jasper:

    Ha Huub,

    mohammed heeft jas gemailt en gevraagd wnn jullie aankomen in Rangoon en met welk vluchtnr. hij wil jullie nl wel ophalen van het vliegveld. als het goed is heb jij wat plaatjes van mirek mo dus dan vinden jullie elkaar wel. laat ff weten wat jullie plannen zijn dan kan pa het wiel in werking stellen.(geschreven door zijn dochter rani die tegenover pa zit) Pa is nl ff druk met een dooie. helaas heeft hij net zijn toespraak die voor 90% af was gedelete dus we zijn druk doende om het hele verhaal nog een x te verzinnen. kent er nog iemand een goede mop dan kunnen we dat wellicht nog als input gebruiken?

    Rani

  • 14 December 2007 - 13:23

    Tessa, Namens Leonie:

    Hello, Even een vraagje namens leonie, die nu in de kwakel is. De brievenbus blijkt er niet te staan en nu lag er wat post voor de deur (1 of 2 enveloppen en een krant). Zit hier een gedachte achter? Bijv. oud en nieuw ofzo? Hebben jullie iets afgesproken met de post over de post? Of moet de brievenbus terug en zo ja, waar staat ie? Of is ie gejat?
    Goed vragen alom. Wij wachten af. ciao

  • 15 December 2007 - 12:06

    Leonie:

    Hoi Luites,

    Terwijl jullie je vermaken in de tropen zitten we hier in de vries kou. Ik heb af gelopen woensdag met Jannie in jullie huis geslapen. Toen wij aan kwamen vond ik voor de deur op de grond een clubblad. Dat heb ik netjes mee naar binnen genomen, toen wij s,avonds terug kwamen, lag er het witte weekblad. Het leek mij, toen verstandig om de brievenbus maar weer buiten te zetten. Maar ik vermoede dat, dat kreng in de garage stond en ik kon de sleutel van de tussendeur niet vinden. Wat te doen, dan maar Tessa bellen, geen gehoor, antwoord apperaat. Boodschap in gesproken, maar wij hadden(als echte provinciaaltjes) geen tel. bij ons.Thuis gekomen vernam ik, dat de sleutel van de voordeur ook op de binnedeur voor de garge paste. Jammer, maar volgens Jasper hadden wij dat kreng toch niet buiten kunnen zetten omdat hij zo zwaar is! Misschien is het toch verstandig, om contakt op te nemen met een of andere kracht patser( Jan) om te vragen of hij dat even zou willen doen. Zoniet dan ben ik bang, dat iedereen die bij jullie wat kwijt wil, het ook op de stoep neer legt! Dan wordt het zo,n rotzooi. Wij hebben het oude brood in de trommel gevonden, en aan de eendjes gegeven. Wij willen met de kerst canard eten, dus een beetje vet mesten kan geen kwaad! De nootjes hebben we laten staan, omdat we jullie niet op kosten wilden jagen. Wel zijn we zo vrij geweest 4 kopjes koffie en, een keer thee te zetten. Wat natuurlijk tzt. verekend kan worden. Verder vinden wij, het ook een leuk idee om in jullie huis een feesje te geven! We denken er aan ,om de jakoesie met champange te vullen(hebben jullie nog een paar flesjes staan)Jasper wil wat wilde wijven uitnodigen(maak je maar geen zorgen Miriam) je wordt echt wel uit genodigd. We plaatsen een advertentie. We denken aan zoiets als, gezellig relaxen in een besloten club Distellaan 1 de Kwakel.( alles heeeeeeel diskreet) Nu jap jum gesloten is moet daar toch een markt voor zijn. Maken jullie je echter geen zorgen, ook wij laten de sporen door wat arme pooltjes verwijderen!!!!!!!!Voor de rest vind ik de foto,s die jullie sturen erg leuk, en benijd ik jullie een heel klein beetje, omdat jullie daar zitten, en wij hier op de winkel moeten passen!

    Geniet, maar met mate. Groetjes Leonie en Jasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2014

Bijna klaar !!

27 Januari 2008

prachtige en gastvrije mensen

20 Januari 2008

weer veilig thuis

18 Januari 2008

laatste keer bangkok

16 Januari 2008

bootje varen , theetje drinken deel twee
huubenada

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 34655

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2017 - 19 November 2017

Indonesië , land van de eilanden

17 Januari 2016 - 02 Februari 2016

Sri lanka

27 Mei 2015 - 06 Juni 2015

noord india

07 Januari 2014 - 28 Januari 2014

Laos en Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: