laatste dag bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huubenada vliet - WaarBenJij.nu laatste dag bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

laatste dag bangkok

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

15 December 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Allereerst hartelijk dank voor alle leuke reacties, en wij leven volledig met jullie mee, maak er een leuk feestje van !!!
Hier alles prima in orde, we beginnen langzaam te wennen aan de warmte en vochtgehalte , en hebben inmiddels tickets gekocht voor morgenochtend vertrek naar Rangoon.:vluchtnr FD 3770 arrival time 08.00 uur .. betekent dus vroeg op !! half zes komt de taxi (hopelijk) Dus Jasper als je dit wil doormailen aan mirek mo , dan zijn wij ook weer gelukkig... Gisteravond naar patpong geweest,( je weet wel die straat met die pingpong balletjes) en hebben daar wat kleding gekocht, polo shirts en overhemden, en verder heerlijk door de stad gezworven... vandaag vroeg ontbeten en naar de weekendmarkt geweest , was erg warm en erg druk, maar wel verschrikkelijk leuk om te zien...daarna naar het grand palace, is een vreselijk mooi complex, met heel veel goud en spiegeltjes, we zijn ervan overtuigd dat we zoiets nog meer gaan zien in Birma....
omdat we heel veel gelopen hadden zijn we daarna maar weer naar de thaise massage dames geweest, om de voetjes te laten vertroetelen, en ze namen enpasant de rest ook ff mee.... heerlijk, na een uurtje of anderhalf stonden we weer buiten, en waren we als nieuw, alleen zes euro lichter, ja dat kan alleen maar in thailand.....het eten is hier voortreffelijk, en ontzettend goedkoop, we eten gemiddeld voor tien euro met zn tween.... incl twee biertjes en twee cola.... wat ze hier ook hebben is verschrikkelijk lekkere jus dorange dus smiddags doen we heel gezond... hopen dat het eten in birma net zo goed smaakt als hier....
OK , even voor de jarigen onder ons: CHARLES MAUREEN EN NATUURLIJK BROER RICHARD...... VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG, maak er een leuke dag van, en de bijbehorende versnaperingen komen we later wel halen.....
nou luitjes dit was het weer , voor deze keer, we gaan nog even proberen of de foto's er ook op willen,
blijf mailen, dan mailen wij weer terug.... wel vanuit Rangoon dan.
kuzzzzzzzzzzzzzz

• 15 December 2007 - 10:47

Carlameeder:

hallo
    wat klinkt het allemaal te gek daar
    fijn dat jullie het zo naar je zin hebben!!

ik was heel ziek van de week en mijn loge's ook tegelijker tijd,er heerst hier een hardnekkig virus volgens mijn arts,spugen misselijk en diaree
    je begrijpt niemand kon voor iemand zorgen
    en Hans en Jodie gaan zondag weg ,die nemen het virus mee in het vliegtuig naar...Bangkok
    (goed dat je daar al weg bent)
    voormij rest vandaag een grote berg wasgoed,niet al te fris karweitje,want zo nu en dan haalde iemand de toilet niet of was hij alweer bezet
    mijn gedachte gaan ondertussen naar jullie uit(tijdens mijn karwei)om mezelf dubbel zielig te voelen
    dikke kus van Carla

• 15 December 2007 - 10:48

Carla:

o nog even...
    de foto's zijn zeer goed gelukt
    probeer af en toe jullie zelf erbij te zetten
    vind ik toch belangrijker om te zien
    tjuus

• 15 December 2007 - 13:00

Wil:

Nou, jullie hebben al heel wat gezien hoor. Ik was een paar dagen niet op de pc geweest en vind het hartstikke leuk al die berichtjes en foto's. Ja, dat vroege opstaan zal wel niet meegevallen zijn voor jullie maar je moet er wat voor over hebben hoor en nie tklagen over de warmte want het is hier erg koud. Afgelopen donderdag is Toontje geweest en jullie horen het wel. Jullie moesten in ieder geval de groeten van hem hebben. Heel veel plezier in Birma en tot de volgende keer.

• 15 December 2007 - 18:29

Hennie:

heeeeeee huub en ada, jullie hebben t leuk zo te horen, en wij maar zwoegen hier. maar t word lekker vriezend weer dus wie weet, o ja huub, of je snel contact op wil nemen metben wijfjes,die had je zeer dringend nodig, groetjes hennie en greet

• 15 December 2007 - 21:50

Dochter T:

Leuke typisch azie foto's. Ik verheug me nu al op de massage voor 6 euro de de jus klinkt ook erg fijn... Nog een paar weekjes wachten voor mij. Verder hier vooral koud. Gisteravond, buiten het plan, toch nog de stad in geweest; feestje in de escape, niet erg veel soeps. Verder is Mandy dit weekend in Nederland dus morgen gaan we lunchen met ineke, leo, man en ikke. Vanavond even avondje nix. Berichten betreffende brievenbus zijn doorgegeven, dacht zoiets al. Terwijl ik dit schrijf rijdt bij jullie, hopelijk, de taxi voor en gaan jullie richting Burma. Ik ga zo lekker mn bedje in. Ben erg benieuwd hoe jullie het gaan hebben daar! dikke kussieess

• 15 December 2007 - 23:42

Zoon T:

Klinkt leuk allemaal ...... een goede tip van mij ...... maatje S en schoenmaat 42 na al die verhalen dat het zo goedkoop is vergeten jullie me misschien nie :D

Ziet er mooi uit op de foto's vandaag laatste dag gewerkt was wel leuk in arhem !! nu wo weer commercial .....

Tot snel and lookin forward to the birma photo's :D