Yangoon - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Yangoon - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Yangoon

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg huubenada

16 December 2007 | Myanmar, Naypyidaw

We hebben te vroeg geroepen
Ook deze site doet het hier prima , en snel....
ok , nogmaals dus in Yangoon aangekomen m en de eerste indruk : het ziet er hier uit als veertig jaar geleden in Tjechoslowakije...Hele mooie gebouwen, maar zwaar verwaarloosd... het wagenpark eveneens, allemaal oldtimers , tim...
hebben hotel geboekt waar Jasper en Leonie ook gezeten hebben , en dat is op een van de toiletten nog te ruiken ... verder hebben we een boodschappentas geld gehaald, moeten nog ff
wennen aan de waarde ervan... blijven hier vermoedelijk 3 dagen, en willen dan weer verder..we zien wel, want we hebben vakantie... Hennie of Greet : zouden jullie ons hotmailadres aan Ben kunnen geven ???? dan kunnen we op die manier met elkaar commuciceren...mob tel werkt hier niet...dus alleen bereikbaar via msn of de site...
tot later
Tim: we willen heeeeel veel voor je meenemen maar weten niet hoe, want we hebben maar 1 rugzak en rug ... succes met werken wo..
groetjes en Kuzzzzzzzzzzzzzz

• 16 December 2007 - 06:37

Char En Babs:

Tsjonge wat is dat leuk deze site.
    zitten nu voor het eerst effe te koekeloeren maar gaan jullie nu wat meer in de gaten houden, zo te zien/lezen hebben jullie genoeg te beleven. heel veel plezier nog en de groeten aan alle burmanen char en babs

• 16 December 2007 - 15:02

Carla:

hee lieverds,fijn dat de site het weer doet
    of altijd gedaan heeft,
    met die boodschappentas met geld kan je toch wel ff voor Timmy een extra rugzakkie kopen??kost daar minder als hier,maar ja je moet het willen sjouwen he?
    kan jou het schelen joh,doe je net of het 2mei is,
    wij vandaag wat slow,gisteren potje geleegt in de HB,verjaardag Char en Rien gevierd en Hans en Jodie afscheids feestje en weggebracht
    die zijn nu onderweg voor 36uur,
    dus rust,verder heerlijk zalig weer met vorst en zon
    tot later,en veel plezier daar,maak je weer wat foto's?
    kussies
    ps waren jullie echt zo vroeg al op Char en Babs??

• 16 December 2007 - 18:00

Jasper:

Huub/Ada, heb per ongeluk ons emsailadres verwijderd uit jouw verzendlijst van Huubenada.waarebenjijnu. Kan je ons weer even toevoegen?

• 17 December 2007 - 13:03

Marianne:

Tjonge, ik krijg bijna medelijden met jullie. verwaarloosde gebouwen oude auto's en warm weer. dat is hier wel anders. Koud! Maar wie weet kunnen wij over een paar dagen schaatsen.
    groetjes enzo.

• 17 December 2007 - 13:15

Cor En Lieke:

Opvallend dat iedereen zo met jullie meeleeft, terwijl hier woensdag de eerste marathon op natuurijs wordt gereden !!!! Maar fijn dat jullie zulk lekker weer hebben. Huub, je heatertje en tap hebben uitstekend werk verricht zaterdag. Ik heb wel wat foto's moet allen ff kijken hoe ik dat kan versturen.
    Verder gaat hier alles wel.

• 17 December 2007 - 20:59

Leonie/Jasper:

Kijk: dat is het nou. We krijgen gewoon heimwee als we de foto's zien.Birma was met India het indrukwekkendste land. En dat kwam voor een deel ook door Mirek Mo. We zijn - gek genoeg - eigenlijk heel blij dat jullie hem (of hij jullie) gevonden hebben, want voor osn was hij goud waard. De beschrijvign van d auto herkennen we: is het nog dezelfde rooie, zodne rbekledeing en een dashboard dat aan touwtjes hangt? Als dat zo is, dan houdt die auto het zeker! Ben wel benieuwd hoe jullie elkaar toch gevonden hebben. De foto's nog afgeleverd bij hem?
    Ik heb ons reisverslag er nog eens op na gelezen: wij zijn na Yangon naa Toungoo gereden via Bago. Niet naar 'de gouden kei' geweest. We hebben daar 1 nachtje geslapen en zijn toen naar Kalaw gegaan. Daa zaten we in het Winner Hotel ( 10,- per nacht. Winner Hotel is prima...lees ik in mijn aantekeningen. Maar misschien hebben hullie Mirek Mo wel een ander voorstel te doen. Dan zal hij ongewijfels zeggen "Can also do". Nou: dan doe je dat.
    Enjoy...eh...

• 26 December 2007 - 11:20

Richard:

Jezus Christus het is Kerstmis.
    Hoe vieren de kolonels dat daar ?
    Hier vieren we dat aan de kassa. Alle pin-transactie records zijn weer gebroken: ruim 12 mio. En dan doet de familie Holleeder niet eens mee. Papa logeert de komende 9 kerstmissen niet thuis.
    Hier vieren we het in de file bij de slager. Ik moet er niet aan denken wat er met kerstmis bij de slager gebeurt als 1 mio Moslims hier zich bekeren tot het christendom. Heeft Wilders daar al over nagedacht.
    Na de eerste kerstmaaltijd verlang ik naar diarree anders kan ik 2e kerstdag de file naar de meubelboulevard niet aan.
    Hoe is het met jullie kerstdiarree?
    Wordt het "Uri et Orbi" daar ook live uitgezonden? De paus vroeg "moge het kerstkind wijsheid en verlichting brengen". Zijn gebed is verhoord: als je ziet wat hier allemaal van Philips aan gevels en in tuinen hangt! Ik ga weer geloven! Tony Blair heeft de verlichting ook gezien; hij heeft zich bekeerd tot het katholieke. Hebben we mooi nog wat weesgegroetjes, onze vaders en oefeningen van berouw van tegoed.
    Is het vuurwerk daar al een beetje afgelopen? Hier begint het volop. Ben benieuwd hoeveeel vingers er dit jaar de lucht in gaan.
    Wij doen dit jaar oud & nieuw bij Rani en Johan. Hoeven wij niet voor vuurwerk te zorgen. Dat doen zij wel.
    Ps. leuk baardje. En zukkelz kus is met een s.