Laos luang prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Laos luang prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Laos luang prabang

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg huubenada

13 Januari 2014 | Laos, Luang Prabang

Na lange rijen bij de douane te hebben getrotseerd,zijn we vertrokken naar Laos.
Hier loop je ook vast bij die instantie,weer lange rijen,paspoort afgeven,volgende loketje, weer halen,dan doorlopen naar loket nummer drie,daar worden foto's van je gemaakt.Afijn met volgestempelde paspoorten op zak ,de grens over. Even onderhandelen met de Tuk Tuk driver,en na een uurtje hobbelen op onze bestemming aan gekomen .We zitten in luang Prambang mooi plaatsje, met veel indrukwekkende markten,tempeltjes,en aardige mensen. Guesthouse was door Ada via de i-pad geregeld.
Wat zijn dat toch een handige dingen !! Voor de rest stikt het hier van de guesthouses en backpackers , dus we blijven niet te lang. Hasta la Vista!

• 13 Januari 2014 - 18:23

Carla Meeder:

klinkt allemaal of jullie erg genieten
    top leuk om een beetje te volgen, wij waren weekendje weg, maar vanaf nu volg ik weer trouw
    GENIET EN PLAATS EENS EEN FOTOTJE?

DIKKE KUS VAN ONS

• 14 Januari 2014 - 00:12

Jan Meeder :

Klinkt weer spannend en leuk.
    En Teachers????