Siemreap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Siemreap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Siemreap

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg huubenada

25 Januari 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hallo Phnom Pengh,hebben wij inmiddels verlaten,en na een mooie boottocht van zeven uur,die ons veel van de natuur heeft laten zien,inmiddels aangekomen in Siem Reap,plm 300 km verderop.
De boot vaarde erg snel,werd aangedreven door een grote herrie maker uit een vrachtauto af zo iets.
In de ze plaats hebben wij een hotelletje ,net buiten de stad,heerlijk rustig dus.
Vanuit het hotel naar de stad rijden tuktuks,en voor 3 dollar brengen ze je in het centrum .
Het is een vrij drukke ,maar wel leuke stad,met weer veel markten ,en brommers.
We hebben hier een rustdag ingelast,voor wij de Angkor Wat gaan bezoeken,dat is een heel groot tempel complex,uit de 8 ste eeuw, tevens een van de zeven wereldwonderen.
Vandaag heerlijk door de stad gelopen,en wat soeveniers aan laten smeren.In de middag kwamen we langs een tandarts praktijk,en aangezien we een verkeerde afspraak bij onze eigen tandarts gemaakt hadden, dachten we kom,misschien kunnen ze dat hier ook,de boel even nakijken en schoonmaken.
Naar binnen gestapt en gevraagt wat het ging kosten, we schrokken ons rot,het was per man wel 6 dollar,de tent en de tandarts + zijn lieftallige assistente,zagen er goed uit!dus wij hebben daar beide de boel laten nakijken een laten reinigen,na twee uur stonden we weer buiten.Je word in die stoel toch wat stijfjes,dus daarna even een voet massage gedaan, ook weer een rib uit ons lijf ,inklusief drankjes ,biertje en cola en voor Ada manicure voor haar nageltjes,10 hele dollars.
Voledig uitgerust en voorzien van een lekker diner de tuktuk in ,en lekker naar bed.Morgenochtend om half zes opstaan ,en richting Angkor Wat . Blijf schrijven dan schrijven wij terug xxxx

• 25 Januari 2014 - 07:42

Marjan Plaisant:

Hallo luitjes, nou ik lees het al jullie hebben weer veel meegemaakt maar wel leuke dingen, want wie gaat er nou naar de tandarts in Siem Reap (geweldig) zit ook niet in je verzekerings pakketje ha ha ha en die reis onderweg lijkt mij fantastisch dat je zoveel ziet ook al gaat de boot een beetje snel. Ik wens jullie nog mooie momenten in deze prachtige reis en lees graag de avonturen die jullie mee maken of meegemaakt hebben een dikke knuffel voor jullie beide(ik mis jullie best wel) liefs van Marjan xxx