Laatste rustdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Laatste rustdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Laatste rustdag

Door: ADA

Blijf op de hoogte en volg huubenada

10 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Nou , veel meer dan bij het zwembad hangen, slapie doen, soeppie eten , en af en toe een drankje doen we hier niet , alhoewel de lokaties wel weer top zijn , gisteravond eerst een drankje op de 47 e verdieping in een lounge bar , helemaal wit aangekleed en daarna een lekker soeppie op straat , dan ff in het hotel internet bijwerken, in de lounge met een drankje en naar bed !! Volgende dag precies hetzelfde alleen zijn we het nog hogerop gaan zoeken !! Op de 60 e verdieping van het badyan tree hotel , heeeerlijk gegeten !! Soepje van krab , maar dat noemen ze daar natuurlijk een bisque !! Toen een sirlion steak om weg te zuigen en als toetje een schuim gebakje met mascerpone en rode vruchten , tussendoor wel natuurlijk wat amuses, helemaal top !! ... Nu rugzakjes klaar zetten want morgen vroeg moeten we op het vliegveld staan naar luang prabang, als iemand van jullie nog suggesties hebben voor wat we daarna moeten doen , mogen jullie natuurlijk reageren !! Joep doei , mazzel dag !! XXX

• 10 Januari 2014 - 21:49

Tessa:

Goed dat het gelukt is met vertigo, zo heet het restaurant ;)
    Hoop dat jetlag beetje verdwijnt en er nog meer mooie herinneringen in Laos volgen.
    Hier begint het weekend, morgen komt Daan logeren, verder is het rustig. X

• 11 Januari 2014 - 10:03

Jarka:

Nou, dat klinkt nu nog heerlijk rustig! Ben benieuwd naar de komende avonturen. Kussie!

• 11 Januari 2014 - 16:03

Mirjam:

Wij kijken uit naar de spannende avonturen van "huubenaadje in Laos"!

• 14 Januari 2014 - 15:38

Wil:

Hoi Reizigers, ik heb jullie vandaag voor het eerst een keer gevonden met jullie verhaal. Zo te lezen hebben jullie het heeeeeeel goed naar jullie zin maar nu zullen jullie al wel weer in Laos zitten hé. Vonden jullie het niet eng om van de 60e verdieping naar beneden te kijken. Genieten jullie daar maar doe wel voorzichtig. Heel veel groetjes!!!!!!!