Wat een hoop oude spullen hebben ze hier ! - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van huubenada vliet - WaarBenJij.nu Wat een hoop oude spullen hebben ze hier ! - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van huubenada vliet - WaarBenJij.nu

Wat een hoop oude spullen hebben ze hier !

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg huubenada

20 Januari 2016 | Sri Lanka, Anuradhapura

Vandaag de derde dag op Sri lanka, en na het ontbijt zijn we anuradhapura en de omgeving wezen verkennen , allemaal oude spullen , de bomen de tempels de ruïnes, en dat alles met zo'n 34 Graden te gaan zien is erg vermoeiend , de oudste boom is van 300 jaar voor christus en moet dus ondersteund worden tijdens de oorlog met de tamiltijgers hebben die gasten een gedeelte opgeblazen, dus er staat nog maar de helft ! Omgeven door natuurlijk een tempeltje , en de mensen maar bidden, en bidden voor een beetje geluk, denk ik . offertes brengen is hier ook een lucratieve bezigheid, als de offertafel vol is komen wat heren met een vuilnisemmer, en flikkeren de helft van de bloemetjes , kruiden, rijst en andere goedbedoelde rotzooi, erin. Ach als je maar bezig bent, denk ik dan. Maar wel erg kleurrijk , en ,interessant om te zien. Zie de foto's op Facebook. Na de lunch zijn we terug gegaan naar het hotel ! En hebben we eigenlijk niets gedaan, rust op z'n tijd is ook heerlijk !morgen gaan we verderop
Dus hasta la Vista !! Tot moggel XXX

• 20 Januari 2016 - 14:29

Jarka:

Klinkt heerlijk allemaal. En misschien kunnen jullie daar ook wel een handeltje beginnen!

• 20 Januari 2016 - 18:27

Wil:

Hoi Huub en Ada, hebbeb jullie wel een voorspoedige reis gehad daar naar toe. De hitte lijkt me niet echt lekker en ik hoop dal jullie hotel een fijn zwembad heeft. Veel plezier!!!

• 20 Januari 2016 - 19:01

Ria De Groot:

Zo te lezen hebben jullie weer heel veel gezien, jullie begeven je in een totaal andere wereld, lijkt me bar interessant, wel fijn met die hitte dat je weer vroeg terug bent in het hotel, kun je lekker afkoelen in het zwembad, en aan de grote bieren !!
    Morgen weer zo een mooie dag met nieuwe uitdagingen !!

• 21 Januari 2016 - 14:51

Leonie:

Hoi Huub en Ada,

Wat een verschil in temp. Hier is ondanks dat het zonnetje schijnt koud!
    Na een paar dagen op Daantje gepast te hebben, zijn we weer thuis.
    Bij oma hebben we, nadat we tot drie keer alle kasten laatjes enz. omgedraaid hadden gelukkig de sleutels gevonden! Ze maakte zich vreselijk ongerust, want ja je kan vandaag de dag niemand meer vertrouwen. Volgende week ga ik weer een paar dagen naar toe, misschien kan ze dan een keer facetimen met jullie.
    Geniet voorlopig van het zonnetje en alle nieuwe indrukken die jullie op doen!
    Wij houden hier alles voor jullie in de gaten, oa de binnenlandse en buitenlandse politiek, de ontwikkelingen op de beurs, en nog veel meer andere dingen waar jullie in geïnteresseerd zijn.

Greotjes Leonie en Jasper

• 21 Januari 2016 - 16:12

Marjan :

Hoi Huub en Ada alles goed zie ik aan de foto, s wat een verschil van cultuur ontzettend mooi dat wel, en wat een hoge(berg) (rots) en een dappere vent die van jou Ada dat hij wel het bergje op ging, je hebt vaak geen idee hoe hoog dat kan zijn maar hoog was hij zeker anders had je hem of haar wel beklommen hahahahaha. Ik wens jullie nog hele fijne excursies toe en horen wel hoe jullie die ervaren hebben nog veel plezier xxx Marjan Plaisant.

• 22 Januari 2016 - 14:30

Cora:

Hoi Huub en Ada
    Heel leuk om jullie verslagen en de reacties erop te lezen
    Lijkt mij een prachtig land qua cultuur en mensen
    Mooie foto's
    Veel plezier nog